niedziela, 29 czerwca 2014

Ulubieńcy czerwca !

Hejka !
Dziś przyszedł czas na ulubieńców. Kilka produktów z kolorówki, jak i pielęgnacji zauroczyło mnie przez ostatnie 4 tygodnie i czas Wam je pokazać :)
***

1. Mascara YVES ROCHER Volume Vertige (black)
Jestem bardzo zaskoczona tym tuszem! Poprzednie tusze tej firmy to były prawdziwe buble...także d tego podeszłam sceptycznie. Dostałam go w prezencie od Yves Rocher, jego cena to 54 zł, więc dość sporo. Czy bym za niego tyle dała, tego nie wiem. Ma fajną silikonową szczoteczkę, która idealnie rozdziela i rozczesuje rzęsy!Produktu nabiera się odpowiednia ilość. Przy pierwszej warstwie rzęsy są wydłużone i rozdzielone, przy następnym warstwach możemy uzyskać efekt pogrubienia. Naprawdę przy 3 warstwach oko jest przepięknie podkreślone :) Tusz nie rozmazuje się i nie kruszy!
***

2. Paletka cieni YVES ROCHER 91. Teintes delices de roses
Na nowo odkryta przeze mnie paletka cieni! Jak widać zużycie jest spore ; p Dwa jasne świetliste cienie pięknie wyglądają w wewnętrznym kąciku jak i na całej powiecie. Śliwkowy fiolet pięknie podkreśla oko w załamaniu. Cienie utrzymują się znakomicie, również bez bazy potrafią wytrzymać większość dnia, a z bazą trzymają się całe 24 godziny :) Tymy 4 kolorkami zrobimy cały makijaż oka dzienny jak i wieczorowy :)
***

3. Lakier do paznokci RIMMEL 60 seconds 200 Princess Pink
Kolejny miesiąc ten lakier gościł na moich paznokciach :) Trzyma się 3-4 dni co u mnie jest dość długo! Kocham ten lakier za pędzelek których swobodnie mi się operuje! Link do prezentacji lakieru klik link. Teraz mam zamiar zacząć używać żywszych kolorków ;)
***

4. Szminka RIMMEL Lasting Fishish by Kate Moss  101 Rossetto
Idealny kolor dla mnie! Matowo-szatynowy róż! Pomadka wytrzymuje ponad godzinę na ustach, równomiernie się ściera. Jedyny minus to fakt, iż może lekko przesuszać usta, natomiast kolor tej szminki wszystko mi wynagradza ! :D
***

5. Podkład REVLON Photoready 003 Shell
Przepraszam, że nie dodaję zdjęcia zrobione przez siebie, ale już praktycznie wykończyłam ten produkt i lekko rozwaliłam buteleczkę... Na początku wspomnę, że na co dzień nie używałam podkładów, poza imprezami/wyjściami, jednak od jakiegoś czasu mój stan skóry pogorszył się i musiałam znaleźć coś z większym kryciem, zakupiłam TM z Loreal, ale dla mnie okazał się klapą i ukradłam ten oto podkład z mojej mamy kosmetyczki. Okazał się strzałem w 10! Krycie ma średnie, ale całkowicie dla mnie wystarczające! Nie podkreśla suchości na twarzy, nie powoduje efektu maski, perfekcyjnie wtapia się w skórę co wygląda naturalnie. OGROMNY PLUS za pompkę!!!! Chyba to jedyny podkład ten firmy, który ją ma. Oczywiście kosmetyk utrzymuje się cały dzień. I fakt na zdjęciach cera prezentuje się o wiele lepiej :) Cena niestety jest wysoka w różnych stacjonarnych drogeriach waha się mniej więcej 55-70 zł. Do podajże 26 czerwca w Superpharm kupując 2 drugi jest za grosz, w Toruniu zostały niestety same ciemne kolory i mojego 003 Shell już nie było, ale sprawdźcie u Was :)
***

6. Woda toaletowa YVES ROCHER Un Matin au Jardin, Muguet en fleurs 100 ml
Zapach który mam na sobie dosłownie codziennie! Czysta konwalia <3 Co ważne nie jest nachalna!Ten zapach mogłabym nazwać mgiełką, gdyż utrzymuje się do 2 godzin, więc nie jest to bardzo długo. Koszt to 95 zł za 10 ml, więc nie mało. Nie wiem czy bez promocji skusiłabym się na niego, jednak całą ta seria <zapach, balsam, żel> razem musi dać całodniowy efekt !!! :)
***
Tak prezentują się moi ulubieńcu czerwca! Niedługą ukażą się również niekosmetyczni ; D Chciałabym jeszcze wspomnieć, że kosmetyki które były moimi ulubieńcami nadal używam, z większą lub mniejszą częstotliwością, lecz uważam, że nie ma sensu pokazywać ich znowu, a podzielić się z  Wami nowymi odkryciami :)
Wakacje czas zacząć! Buziaki, Ala xo

31 komentarzy:

  1. Widzę że YR rządzi na liście ;D Dlaczego TM Ci nie pasował? Zastanawiam się od dawna nad podkładem Revlona, ale mam jeszcze TM i Rimmel Wake Me Up, więc na razie nie potrzebuję nowego, jednak zdecydowanie zachęcają mnie recenzje ;D
    Co do reszty to nie próbowałam, ale pomadka wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TM bardzo podkreślał moją suchą cerę, przez pierwszą godzinę twarz wyglądała idealnie, lecz potem wchodził w suche miejsca na mojej twarzy i bardzo nieestetycznie to wyglądało. Jak tylko uporam się z moim problemem to spróbuje go ponownie, bo ma bardzo dużo dobrych recenzji i wtedy może okazać się świetny ;)

      Usuń
    2. Aa, no być może, ja nie mam problemów z suchą cerą to aż tak tego nie zauważyłam. Chociaż muszę przyznać, między brwiami oraz na nosie też zauważam czasami, że skóra jest za sucha bo robią się takie płatki jakby. Dziwne, bo generalnie moja strefa T jest bardziej tłusta niż sucha. Staram się to wyregulować wszystkim co nawilża :)

      Usuń
  2. Nie miałam tego tuszu i raczej nie zakupię gdyż za tę cenę to mogę mieć coś o wiele lepszego i innego. Moim ulubieńcem jest jednak Bourjois Twist Up the Volume :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regularnej cenie go z pewnością nie kupię, ale jest ok :) Mascarę z Bourjois mam zamiar przetestować!

      Usuń
  3. Miałam ten podkład - u mnie również świetnie się sprawował! Czekam teraz na niekosmetycznych ulubieńców, bo zawsze u Ciebie znajdę coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkłady z Revlonu są rzeczywiście drogie, od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem jakiegoś, czasami są naprawdę fajne promocje ;) Paletka cieni bardzo przypadła mi do gustu , to są moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię tą pomadkę:) i przepadam za takimi kolorami lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier z Rimmela jest wymiata :) Jak chcesz żywsze kolory, to zwróć uwagę na lakiery z Miss Sporty, jest cała gama super kolorków, ja najchętniej kupiłabym wszystkie:) I pędzelek maja taki sam jak te z Rimmela:) Nie miałam jakoś nigdy do czynienia z firmą Revlon, ale coraz bardziej mnie kusi wypróbować coś tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Sporty ma super kolory, ale wytrzymują krótko na moich paznokciach :c

      Usuń
  7. mam tego Rimmelka, ale rzadko u mnie gości na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam Twoich ulubieńców, ale z chęcią je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten perfum mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam szminki kate ♥
    Moglabys poklikać w linki sheinside ? proszę to dla mnie bardzo ważne ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze coraz częściej szminki Rimmela w ulubieńcach się pojawiają :)
    właśnie o nich pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten lakier z Rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety podkład Photo Ready okazał sie totalna pomyłką :/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie podkład Photo Ready okazał się totalna pomyłką :/

    OdpowiedzUsuń
  15. lakier z Rimmela najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyobrażam sobie cudny zapach tej konwaliowej wody! Szkoda tylko, że jest tak mało trwała a tak droga :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten tusz jest dosyć drogi i ja bym go pewnie nie kupiła, bo już mam swojego tańszego ulubieńca. Cienie do powiek mają ładne kolory i podoba mi się pomadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też uwielbiam tego nowego radlera! <3
    jeśli chodzi o tusz - to chyba mi pomogłaś, bo właśnie jestem na etapie kupowania nowego ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno mnie tu nie było :) cudowna zmiana fryzury !!! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. podkład Revlon muszę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger