czwartek, 12 czerwca 2014

Wiosna w zdjęciach ! :)

Wiosna już się prawie zakończyła, także czas na małe foto podsumowanie :D
Dajcie znać, co sądzicie o tego typu postach, jeśli Wam się spodobają to postaram się robić co miesięczną edycję :)
***
 18stek czas ;) <link to GRWM>
***

 Przyjaciółkę trzeba wspierać, gdy wkracza w dorosłość :*
***

Daddy loves me <3 Taki prezencik na Dzień kobiet :)
***

 Co sądzicie o łańcuchach? Odkąd widziałam je w H&M cały czas mam je z tyłu głowy i myślę
czy zakupić ;p
***

Taka mam kreatywna klasę - twórczość na lekcji historii i społeczeństwa xd
***

 Bardzo ciekawe przedstawienie - Mickiewicz kontra Słowacki!
***

Mój nowy przyjaciel spotkany na wieczornym spacerze po osiedlu :o Ale bez jabłuszka ;)

***

 Teraz czekamy na wrzesień i 11 sezon! Goodbye Christina :c
***

Wiosenny outfit ;p <link do postu ze stylizacją>
***

 Mój królewicz <3
***


 Stupid photos with my friend <3
***
Dary losy od zająca ; p
***
Tak mniej więcej prezentowała się wiosna u mnie ; D
Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie je w komentarzach!
Przepraszam, że posty pojawiają się nieregularnie, ale od teraz się to zmieni! Ostatnie 4 dni do wystawienis ocen przede mną i zaczynamy wakacje tak naprawdę :D

Ala xo

Jeśli chcecie śledzić moje zdjęcia zapraszam na INSTAGRAM! @LIMONADE_ALICE


Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger