wtorek, 5 sierpnia 2014

WŁADYSŁAWOWO trip !

Witajcie :)
Po dość długiej nieobecności już pojawia się nowa notka! Przepraszam bardzo za tak długą przerwę po przyjeździe totalnie nie miałam czasu na nic, całe dnie w pracy, zmęczenie i pranie mnie wykończyło! Ale już wszystko powoli ogarnęła i postaram się nie robić zaległości :) 
***
Dziś chcę Wam przedstawić krótką relację z mojej wycieczki! Do Władysławowa wybrałam się z moją przyjaciółką Martą, którą serdecznie pozdrawiam <3 Wyjazd trwał 5 dni, zatrzymałyśmy się na kwaterze w dość spokojnej części miasteczka. Do plaży głównej lub tej w Chałupach miałyśmy niecałe 15 minut. Po drodze pełno sklepów a to Biedronka, Lidl Polo. Zdziwiłam się, gdyż te markety są otwarte całodobowo! Pogodę miałyśmy cudowną *_* 5 słonecznych dni! Ani jednej chmurki i to całe dnie na plaży ;) "Troszkę" się spiekłam i skóra schodzi jak nigdy ale opalenizna jest i już wygląda ładnie ;)
***
Atmosfera kurortu bardzo radosna, cały dzień coś się dzieje! Wiele kulturalnych atrakcji - Park Rozrywki, cyrk, kino na leżakach, koncerty disco, karaoke, clubbing, kabaret Cezarego Pazury i z tego co wiem ostatnio grał tam koncert Zeus ;p
***
Jeśli chodzi o knajpy to trafiłyśmy na same fajne miejsca z dobrą wyżerką ;p Ale o tym napiszę Wam w #i.like.it lipca :)
***
Zapraszam na krótki film na moim kanale oraz zdjęcia z wyjazdu :)
***


***

***
***
***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***

 ***
 ***
 ***
  ***
***
***
Wspaniały czas, wspomnienia są, a wakacji został już tylko miesiąc ;) Za tydzień znowu odwiedzę morzę na tydzień, lecz tym razem z Ustki, dajcie znać czy chcecie coś w rodzaju vloga/relacji ; p

Ala xo

27 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na gofry! Zazdroszczę wakacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny vlog ;) Oj tęsknię za polskim morzem i nadmorską kuchnią, tymi świeżymi rybkami... Skąd ta czarna sukienka w motylki??

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fotorelacja, gofry wyglądają bardzo smakowicie :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nasze piękne polskie morze:) pogoda dopisuje to i widać, że wakacje udane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już więcej tego jedzenia nie mogłaś wstawić? :D hehe Głodna się zrobiłam - pychotki na tych fotkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. same smakolyki i piekne widoki! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gofry... Jaki on piękny.... Zjadłoby się, ale nie wolno :) Pewnie zrób vloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. za tydzień się tam pojawię :)
    noo i narobiłaś mi ochoty na gofra i na tę pizzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super :) Wow zazdroszcze,że znowu jedziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia! A na widok Gofrow zglodnialam ;) Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami ;) co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah też chcę nad morze! Jak na razie odwiedziłam Polskie góry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ja już prawie 4 tyg siedze w Kołobrzegu :))
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Będąc małym dzieckiem, byłam kiedyś we Władysławowie :) Teraz nad polskie morze jeżdżę tylko z rodzicami, co roku w to samo miejsce, do Pobierowa. A 'swoje' wakacje spędzam z moim mężczyzną za granicą, w tym roku padło na Grecję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem od dwóch miesięcy dzień w dzień w miejscowości nadmorskiej i ani razu nie byłam na plaży ;D Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten gorf na początku sprawił, że już nie mogę sie doczekać mojego wyjazdu na wakacje właśnie nad polskie morze. Widzę, że ty miło spędziłaś swoje wakacje i bardzo sie z tego powodu cieszę :* Pozdrawiam i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. widać ze swietnie spędziłąś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne fotki i filmik ! :) No i znowu zateskniłam za morzem... ja za to już za tydzień na Mazury! Oby pogoda nam dopisała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam polskie morze ;) Piękne zdjęcia ;)
    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam i morze i gofry i pizze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam we Władysławowie ze 3 lata temu - podobało mi się;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym roku, jakiś tydzień temu spędziłam troszkę czasu przejazdem we Władysławowie i było całkiem sympatycznie :) Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba Cię udusze za zdjecie z frytkami :3 ale niech Ci będzie plus pan buddysta z władka pozdrawia ! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger