wtorek, 26 sierpnia 2014

LOOKBOOK WŁADYSŁAWOWO

Dziś troszkę modowo ! :)
Lookbook który powinien pojawić się odrobinę wcześniej patrząc na aktualną pogodę. Ostatnie typowo letnie outfity tego sezonu! Bardzo  proste codzienne. Nie ma w nich oryginalności. Tak zwykle noszę się w upalne wakacje. Kocham taka pogodę, ale ubierając się do 30stopniowych upałów nie myślę, co dodatkach i innych takich, tylko tym, aby było wygodnie, zwiewnie i pasowało do miejsca i czasu ;)
***

Koszula House
Spodenki House
Torba Nike
Okulary Carry
***

T-shirt House
Sukienka <tu jako spódniczka> Mela loves London/sh
Okulary Carry
***

Okulary Carry
Top House
Spodenki Primark/sh
Torba Primark/sh

Post z moją torbę na plażę -> klik
***

Okulary Carry
Sukienka Cropp
***

Bluza Lucky Dice
Spodnie Zara
Trampki All star
***
Post z vlogiem z mojego wyjazdu do Władysławowa -> klik
***
Kolejne małe  wakacyjne podsumowanie. Następne stylizacje już w klimacie bardziej jesiennym, może get ready with me ? ;)

Ala xo

25 komentarzy:

  1. Trzeci i ostatni zestaw to moje ulubione, ale sukienka z czwartego jest jak dla mnie stworzona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 zestaw szczególnie mi się podoba ;) widzę , że pogoda dopisała

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stroje. Nie przesadzone, fajnie skomponowane kolorki, bardzo mi się podoba :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie świetny jest pierwszy zestaw, siebie też bym w nim widziała ;) Jasny i delikatny idealny na słoneczny dzień. I straasznie podoba mi się zestawienie bluzy ze spodniami, wygląda jak dresowy komlpecik! Rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są wszystkie stylizacje.
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne outfity.
    Obserwujemy .?
    Zacznij na 100 % się odwdzięczę.
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. łooo 100 lat we Władysławowie nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, ładnie, tylko jak patrzę na takie letnie zestawy w taką zimnicę jak dzisiaj to jest mi zimno ;D
    Oby wróciła do nas taka pogoda jak na twoich zdjęciach, pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow all These Looks are so amazing, simply stunning!

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje, nigdy nie byłam we Władysławowie , ale chętnie bym się wybrała :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nową notkę ♥
    fashion-madam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie byłam we Władysławowie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne stylizacje;) byłam tam kiedyś, ładne miasto:)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie ostatnie stylizacje bardzo fajne :) i koszula z pierwszej też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne stylizacje!:) wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie stylizacje doprowadzone do samego końca bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne są wszystkie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam wiernie powiem że bluza LD najlepsza -Lucky Sister

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger