czwartek, 21 sierpnia 2014

Moja torba na plażę!

Wakacyjny post, ale pogodny wakacyjnej brak! Cichutko liczę, że jeszcze słoneczko do nas wróci ;)
Dziś post o mojej plażowej torbie! Dla mnie głównie liczy się to, aby zabrać tylko potrzebne rzeczy i za dużo nie dźwigać. Taką zawartość brałam ze sobą podczas wyjazdu do Władysławowa <vlog klik> pogoda byłą cudna - codziennie słońce i +30 stopni :p
***
Torbę wyhaczyłam kiedyś z Second Handzie, pochodzi z Primarka. Najzwyklejszy worek, ale bardzo pakowny. A kwieciste wzorki nadają takiego letniego charakteru ;p
***
O ochronie trzeba pamiętać! Z moją karnacją bez filtra na plażę się nie ruszam. SPF 15 jest wystarczający. Do twarzy ozywałam 30 z Sopotu, ale i tak nos spaliłam ;p A na usta pomadka z Eveline z SPF 20 :) Wszystkie produkty zapakowane w kosmetyczkę, aby nie były w piasku!
***
Coś na ząb! Pickwick to ostatnio jeden z moich ulubionych napoi na lato :) Gumy oczywiście truskawkowe, a precelki do schrupania :)
***
TT musi być! Nadmorski wiatr potrafi strasznie poplątać włosy, a chusteczki to zwykły niezbędnik - poza tym ratunek na mój wieczny katar ;)
***
Telefon + słuchawki to duet który zawsze znajduje się w mojej torbie :)
***
Warto wziąć, ze sobą coś do poczytania. Tym razem padło na książkę Kobiety pragną bardziej Grega Behrendta i Liz Tuccillo. Przyjemnie i lekko się czyta. Ciekawe spostrzeżenia daje nam Greg ;) Pisana z wielkim poczuciem humoru! Więcej opowiem o niej w wakacyjnym #i.lite.it ;p
***
Plażowy ręcznik i okularki kupione na zeszłorocznej wyprzedaży z Carry :)
Do plażowania używałam słomianej maty widocznej na zdjęciach :)
***

Ala xo

18 komentarzy:

  1. Ja tez chce nad morze ;( szkoda, ze blizej mam do gor

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję że mam tak daleko do morza :/ Też mam tą pomadkę z Eveline, ale jakoś nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie ma koszmarne! Zatyczka cała mi się połamała...

      Usuń
  3. Wspaniale udały Ci się wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli wszystko co potrzebne;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta torba, niby zwykła ale bardzo ładna. jak ja dawno nie byłam nad morzem.. niestety mieszkam na śląsku i mam tam spory kawał drogi.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki termoochronne, telefon i książkę zabieram zawsze ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłam ten napój raz, ale przeczytałam skład i mi się odechciało ;p
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. tez zawsze biore słuchawki i książkę do poczytania;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba !! Nawet telefon masz taki jak ja hihi :D
    Niby od poniedziałku ma wrócić lato ! :) http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście same najpotrzebniejsze rzeczy :) U mnie podobnie by wyglądało wyposażenie na plaże gdyby tylko było słońce i można było plażować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz jak mam trochę czasu, żeby pierwszy raz w tym roku się poopalać, to nie ma już pogody ;) A trzy miesiące spędziłam nad samym morzem, ale niestety w pracy...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger