czwartek, 8 stycznia 2015

♥♥ Podsumowanie kosmetyczne 2014! ULUBIEŃCY ROKU! - PIELĘGNACJA ♥♥

Zapraszam na drugą cześć hitów 2014, tym razem kosmetyków pielęgnacyjnych :D
Na wstępie powiem, iż w tym roku nie miałam szczęścia do szamponów, więc te kategorii w tym poście nie będzie! Podobnie jak z kolorówką (klik) przydzieliłam po jednym produkcie do danej kategorii.
Zaczynamy!
***
KREM DO TWARZY
Yves Rocher Pure Camille 
Krem idealny! Kiedyś go używałam i od tego roku używam go stale! Dobrze nawilża, odżywia robi wszystko, aby moja skóra była w super kondycji! W dodatku jest bardzo wydajny. I ma ładny lekki zapach. Mimo, że jego konsystencja jest dość treściwa i tłusta to nie wchłania się długo.
***
DEMAKIJAŻ
Płyn micelarny Ideal Soft L'oreal
Zdecydowanie jest to mój ulubiony kosmetyk do demakijażu! Bez problemu zmywa cały makijaż twarzy i oczu, nie podrażnia. Daje takie poczucie świeżej skóry. Jego recenzja <klik>

Płyn dwufazowy do demakijażu oczu Ziaja
To mój drugi ulubieniec! Praktycznie zawsze zabieram go na wyjazdy, gdyż świetnie zmywa make up i jest mały, więc idealny do kosmetyczki. Mój must-have :D
***
ŻEL DO TWARZY
Żel myjący do twarzy Physiogel Stiefel
Żel cudo! Bardzo pomógł mi w momencie kiedy na mojej twarzy pojawiły się przesuszenia. Oczyszcza głęboko skórę (po demakijażu!) W dodatku czuć, że dodatkowo ją nawilża i koi. Polecam go dla osób właśnie ze skórą suchą, jako dodatkowe oczyszczenie!
***
ŻEL DO MYCIA
Kremowe mydło z jedwabiem Ziaja
Ogólnie wszystkie kremowe mydła z Ziaji jakie używałam w tym roku to moje odkrycie! To mój zamiennik kremowych żeli z Dove, a może nawet są lepsze! Kremowe, gęste, tanie i wydajne!

Le Petit Marseiliais Morela i Orzech laskowy
 Drugi ulubiony żel <3 Również przypomina te z Dove, tylko ten jest lekko mniej gęsty. Zapach ma przesłodki, taki inny. Bardzo wydajny, inne zapachy są również ciekawe i z pewnością ta firma zagości w mojej łazience :)
***
BALSAM DO CIAŁA
Mleczko do ciała z bio olejkiem z awokado Ziaja
Nazwa mleczko niech Was nie zmyli, bo jest to naprawdę gęsty balsam! Ten, jaki i Kozie Mleko są cudowne! Pierwszy plus za opakowanie i cenę jak widać na obrazku! Następny za działanie. Najlepsze nawilżenie ze wszystkich balsamów jakie testowałam w tym roku!!!
***
STYLIZACJA WŁOSÓW
Lakier do włosów Loton
W ostatnim denku juz zachwalałam ten produkt. Super utrwalenie bez efektu tafli! Małe opakowanie a naprawdę wydajne!
***
OCHRONA WŁOSÓW
Olejek z awokado 3w1 Bielenda
Olejku używam do włosów od połowy włosów w dół, a w szczególności na końcówki. Włosy wyglądają na bardziej lśniące, nie napuszone i gładkie. W dodatku olejek ma przepiękny zapach :3
***
PRODUKT SPECJALNY DO WŁOSÓW
Suchy szampon Batiste
Co tu dużo mówić. Ratuje w kryzysowych sytuacjach i dzięki niemy życie jest łatwiejsze!
***
BALSAM DO UST
Tender Care Protecting Balm Oriflame <miodowy> 
Czyli moje jajeczko! NAJLEPSZY BALSAM EVER ! Każdy zapach sprawdza się tak samo świetnie. Naprawdę nic lepiej nie nawilża i odżywia ust! W dodatku jest to najbardziej wydajny produkt ever. 10/10

Pomadka Odżywcza z peelingiem Sylveco
Mam ją od zaledwie miesiąca i już wiem, że zostanie ze mną na stałe. Używając jej codziennie rano przed makijażem usta są w super formie. Gładkie i w dodatku odżywione! Peeling ładnie zdziera martwy naskórek. Ma piękny miodowy zapach i smak!
***
Podsumowanie kosmetyczne 2014 roku uważam za zakończone!
Dajcie znać czy jacyś moi i Wasi ulubieńcy się powtarzają :D
Zapraszam również do postu z kolorówką <klik>
Mam nadzieję, że w 2015 znajdę mój idealny szampon !

Ala xx

36 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o tej firmie Sylveco, ponoć mają super produkty :)
    Koniecznie muszę się skusić na żel Le Petit Marseiliais, bo kuszą mnie ich zapachy :)
    Fajnie, że pojawiło się dużo produktów Ziaji, bo mają super i tanie produkty, chociaż tego mleczka jeszcze nie testowałam :) Dobrze, że jest z pompką, bo to super rozwiązanie dla balsamów do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest super, w dodatku ma bardzo naturalny skład!
      Trzeba wspierać polskie firmy ! Ziaja to jednak z najlepszych :>

      Usuń
  2. Muszę zakupić ten produkt z Sylveco, bo ostatnio zrobiło się o nim bardzo głośno ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo nazbierało Ci się tych ulubieńców w ostatnim roku:)
    zużyłam kilka buteleczek dwufazówki ziaja, ale odkąd poznałam micele wszelkie inne kosmetyki do demakijażu poszły w zapomnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek z awokado Bielendy bardzo lubie, ale u mnie ta 2fazówka z Ziaji okazała się bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie u mnie 80% Twoich produktów się nie sprawdziło. To tylko pokazuje, jak różne mamy oczekiwania:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest inny, więc wiadomo, że różne rzeczy inaczej się sprawdzą ;)

      Usuń
  6. Chyba muszę wypróbować w końcu Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek do włosów zdecydowanie jest i moim ulubieńcem bo ujarzmia puszące końcówki włosów ;) Muszę spróbować ostatniego produktu jaki wymieniłaś, wydaje się stworzony dla mnie, bo nie mam cierpliwości do robienia osobno peelingu ust! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jak zbawienie :D
      A pomadka jest naprawdę świetna! Szkoda, że słabo dostępna stacjonarnie :c

      Usuń
  8. Lubię ten płyn dwufazowy z Ziaji :) ale ostatnio przerzuciłam się na dwufazowca z Garniera i też jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam słabośc do Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczko z Oriflame to i mój hit!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ulubiencem jest Ziaja. Sa bezkonkurencyjni :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Batiste i Tender Care lubię ^^ Bardzo ciekawi ulubieńcy, wielu z tych produktów jeszcze nie miałam okazji testować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że pokazujesz kosmetyki na każdą kieszeń :)

    obserujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kremik rumiankowy ma tak piekne opakowanie że aż sie prosi o zakup:)
    Pomadka sylveco jest na mojej liscie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam ten płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten olejek z Bielendy ale arganowy-jestem zadowolona :)jejeczko Tender..uwielbiam moje ulubione to czarna porzeczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem posiadaczką balsamu od oriflame tyle, że wiśniowego ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwufazowy płyn z Ziai też bardzo lubię :)) Pozostałych kosmetyków nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś także bardzo lubiłam płyn dwufazowy do demakijażu oczu z Ziaji, przez bardzo długi czas gościł na mojej półce ;) Ale przerzuciłam się na biedronkowy micel ;) Nie znam tego lakieru do włosów Loton, będę musiała go poszukać, bo całkiem fajnie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty z ZIaji, ale nie wszystkie. Zdarzają się im buble. O lakierze do włosów sporo słyszałam, i chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. YR i Ziaja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten olejek z bielendy to coś co muszę sobie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suchy szampon batiste to mój nr.1 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Suchy szampon Batiste - muszę go wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Płyn do demakijażu sama używam i jestem z niego mega zadowolona!!! :) Suchego szamponu nigdy nie używałam, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olejek z bielendy też jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam suche szampony Batiste! czasem ratują życie :D mój ulubiony to XXL volume i wiśniowy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger