czwartek, 21 maja 2015

Black&white na luzie

Dziś bardzo luźny outfit, w sam raz na aktualną pogodę. Koniec maja a tu nagle ochłodziło się i pada deszcz! Cóż Nasz polski klimat ;)
***
Zdjęcia co prawda były robione prawie miesiąc temu, ale pogoda odpowiada tej kwietniowej! Więc wszystko pasuje! Bardzo lubię połączenia oczywistych kolorów w wersji casual, ale jednak z nutką tej elegancji. Co Wy na to ? ; D
Poza tym uwielbiam buty slip-on!
***







Kurtka House
Bluzka House
Spodnie nn
Buty New Look
Bransoletka Karkosik
Zegarek Fossil AM4481

Trzymajcie się, Ala xx

29 komentarzy:

  1. Też polubiłam ten rodzaj butów :) Są bardzo wygodne i pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mi sie podoba, ja tez lubie takie polaczenie z nutka elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tego typu zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną kurtkę :) Akurat ja za takimi butami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty Look na luzie :) spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze są takie wygodne outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i na luzie, ale za to z klasą. Lubię takie połączenia black&white. Zawsze świetnie się sprawdzają, niezależnie od pory roku. Jednak Tobie bardzo pasuje takie zestawienie kolorystyczne. Pięknie. Mam podobne buty slip-on, tyle, że na lekkiej platformie i z imitacji skóry. Dzisiaj w nich biegałam cały dzień i były bardzo wygodne. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i z klasą ;)

    Chcesz wiedzieć jak odróżnić oryginalną markową torebkę od podróbki?
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/jak-kupic-oryginalna-torebke.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko w Polsce, u mnie tez pogoda zwariowala :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię taką prostotę, a takie buty ostatnio strasznie mnie kuszą, by je kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie buciki, są najwygodniejsze jak trzeba stać 12 godzin:) Ładnie, prosto, a za razem elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i na luzie, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie stylizacja jest świetna, bardzo takie lubie, proste, wygodne i na co dzień :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, na luzie, bardzo lubię takie proste zestawy :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, kwitnąco! :) Stylizacja mix elegancji i sportu . Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby prosto a pięknie,jesteś taka śliczna:)
    Wpadnij na rozdanie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny slip ony- sama uwielbiam nosić te tramposze :) :)
    Zestaw super, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo i przede wszystkim nie przekombinowane, a to najważniejsze, większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominuję Twojego bloga do Liebster Blog Aword. Będzie mi miło jeśli odpowiesz na moje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  19. czarno - białe zawsze modne ;) i kurtka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! czyta się go tak przyjemnie :3
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger