piątek, 15 maja 2015

OPENBOX: MintiShop


WAAAAKCJE : D

W pełni już mam! W środę musiałam się zmierzyć z ostatnią maturą. Na półtora miesiąca do wyników czas o tym zapomnieć! :) Jak obiecałam wracam z porządną dawką kosmetycznych wpisów! Dziś na tapetę bierzemy moje zamówienie z MintiShop które zrobiłam  jakoś po Wielkanocy.
***

Jakość obsługi NAJWYŻSZA! Paczką pięknie zapakowana, wszystkie kosmetyki w papierowych torebkach oaz zawinięte w folię bąbelkową! Zamówienie przyszło w paczkomacie błyskawicznie! Zapłaciłam w niedzielę, a we wtorek koło 12 już było do odebrania.
***

Tak prezentują się cudeńka <3
***

 Szminka do ust Makeup Revolution Amazing kolor NUDE i DUSKY  5,00 zł (szt.)

Atrakcyjna  cena to grzech było nie wrzucić do koszyka. Wersjw nude kupiłam dla siebie, a duksy dla mamy. Jeśli chodzi o moją szminkę to kolor jest w porządku, ale jeśli chodzi o jej właściwości to póki co mam mieszane uczucia.

Cień sypki Makeup Revolution Eye LEVITY 5,00 zł

Co to za pigment *.* Piękny fiolet! Naprwdę śliczy odcień z małymi świecącymi drobinkami. Na pewno pojawi się z nim jakiś makijaż !!

***

Puder bambusowy HEAN High Definition nr 500 Translucent 15,90 zł

Chciałam zakupić sobie jakiś puder sypki w przystępnej cenie, poczytałam kilka recenzji pozytywnych, więc uznałam, że warto się skusić. Zaznaczę jednak, że mam skórę normalną/suchą i puder służy mi jedynie do utrwalenia makijażu, a nie zmatowienia. Póki co jestem zadowolona :)
***

Róż do policzków Makeup Revolution Blushing Heart 24,90 zł

Samo opakowanie przyciąga wzrok, ale produkt pięknie wygląda na policzkach :) Te wypiekane róże są cudowne. Efekt można ładnie blendować. Cukiereczek :3
***

Paleta do konturowania Makeup Revolution Protection LIGHT 30,00 zł
Paletka do konturowania Makeup Revolution Iconic RAVE 17,50 zł

Obie paletki to zamówienia moich koleżanek. Z tego co mi wiadomo są zadowolone :)
***

Paleta cieni ZOEVA Naturally Yours 71,90 zł

Hit całego zamówienia! Od dawna chciałam tę paletkę i czekałam aż będzie dostępna! Jak ją rozpakowałam to nie mogłam się napatrzeć. Już mogę okrzyknąć ją mianem ulubieńca <3 
***


Palety cieni Makeup Revolution ICONIC 1 i 3  19,90 zł (szt.)

Paletką nr 1 już jest u mojej koleżanki, natomiast dla siebie kupiłam Iconic 3. I jestem pod wrażeniem. Naprawdę ładne kolorki. Co prawda przyćmiła ją paletka z Zoevy, ale w tej już mam kilka swoich faworytów ;)
***

Corrector&Concealer Palette  nr 01 39,99 zł

Korektory to zakup mojej mamy! Użyłam ich i powiem, Wam, że pierwsze wrażenie zrobiły na mnie bardzo pozytywne. Krycie naprawdę fajne :)
***

Takie moje nowe oby perełki! Kilka z nich już niedługo zobaczycie w akcji!

Ala xx

24 komentarze:

  1. Ja zdecydowanie z tych wszystkich rzeczy wybrałabym róż, jeśli miałabym wybierać, bo jeśli bym nie musiała brałabym wszystko! Taka paczuszka może nadzwyczajnie uszczęśliwić każdą makijażową fankę :) Muszę w końcu się za MintiSHop zabrać :) Pozdrowionka i miłego weekendu! Na pewno będzie miły z taką porcją nowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już, że jakiś czas. Dopiero teraz post się pojawił ;) większość z tych produktów to moi ulubieńcy! Niedługo będzie o nich więcej ! Pozdrawiam i tez życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Uwielbiam produkty z makeup revolution ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zaskakuje pozytywnie ta marka! Mam kolejne kosmetyki na wishliście ;)

      Usuń
  3. Na serduszko czaję się już od dłuższego czasu, świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie słodko wygląda? A kosmetyk naprawdę ładnie na policzkach :)

      Usuń
  4. Jaka paczucha :D Też mam tą paletkę Zoevy i się polubiłyśmy :) I też dopiero co otworzyłam paczuszkę z Minti - zawsze profesjonalna obsługa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dają przepyszne krówki ; D

      Usuń
    2. Krówka jest zawsze dla mojego faceta, żeby nie krzyczał, że przyszły kolejne kosmetyki :D

      Usuń
  5. Świetne kosmetyki zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałości <3 zazdroszczę tego szaleństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie zapakowane pięknie =)
    A puder i cienie cudeńka, normalnie jeszcze lepsze niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, no super :) Musze wypróbować ten sklep :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam paletkę Iconic 2, ale czeka nadal na swoją kolej do testowania, jednak jej kolorki mnie zachwycają :) i zachęciłaś mnie tym różem - serduszkiem :) a co do Mintishop.pl uwielbiam ten sklep internetowy, produkty pięknie zapakowane i można naprawdę znaleźć dużo perełek, jeszcze mało dostępnych u Nas w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mowiac nie slyszalam o samym sklepie, ale juz sposob pakowania mnie do niego przekonuje ;)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sklep Mintishop to moim zdaniem jeden z najlepszych ;) Zamówiłaś świetne produkty, chciałabym "pomacać" każdy z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy, tez róż mur super....nigdy tam jeszcze nie robiłam zakupów, ale chyba czas i na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletki super! :) w moim guście te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. też bardzo czesto robię zakupy w tym sklepie i jestem bardzo zadowolona z jego usług :D zastanawiam się nad paletką Iconic 3 i Iconic 2 :D jak trochę pouzywasz tych paletek to zróbich dokładną recenzję i poleć którą lepiej kupić makeup revolution czy zoeva :) prosze zaznacz w swojej recenzji ktore cienie są matowe a które perłowe, bo ja lubię jak matowe cienie są ciemne a perłowe czy z drobinkami jasne :D

    pozdrawiam cieplutko
    http://lusiax88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger