sobota, 30 stycznia 2016

ZWRÓĆ UWAGĘ NA ... w Katalogu nr 2/2016 ORIFLAME


Zapraszam Was na kolejny post z serii, w której pokazuję Wam 5 najlepszych moim zdaniem okazji w katalogach marki Oriflame! 
Pamiętajcie, że wszystkie wpisy dotyczące tej firmy są oznaczone tagiem OriflameTESTER ! Ostatnio pojawił się post z moim zamówieniem z katalogu nr 1, koniecznie sprawdź  jeśli przegapiłaś post!  - link.
A ja już nie przedłużam i pokazuję Wam nad czym warto się zastanowić :)
***
Krem uniwersalny TENDER CARE


TO jest HIT! Moja ulubiona rzecz tej firmy!!!! Najlepszy balsam do ust! Pięknie nawilża, wygładza, leczy nawet opryszczkę! Genialnie działa na szorstkość czy to na łakociach, twarzy - zwłaszcza koło nosa, kiedy mamy podrażnioną skórę po katarze! W dodatku obłędnie wydajny! A teraz jest w mega atrakcyjnej cenie, bo możemy mieć 2 w regularnej cenie jednego! Ostatnio nawet wygrał ranking DDTVN o najlepszy balsam do ust!
***

Balsamy do ciała HAPPY SKIN


Sama sobie planuję zamówić któryś z tych balsamów. świetna cena za taką duża pojemność! Fajnie, że każdy zawiera jakiś olejek, spory plus!
***
Krem do rąk  + mydełko LACE LOVE 


Przyznam się najbardziej urzekł mnie przesłodki design tych kosmetyków <3 Ale też cena, na pewno fanie się krem sprawdzi do torebki, jako taki doraźny nawilżacz!
***
Zestaw Mascara + Kredka do oczu + Balsam do ust THE ONE


Myślę, że ten zestaw jest dla kogoś kto nie jest maniakiem kosmetycznym, ale lubi mieć podstawowe kosmetyki do makijażu na co dzień! Mascara ma silikonową szczoteczkę, więc zakładam, że dobrze się sprawdzi, czarna kredka to podstawa, a balsam również! Cena zachęca!
***
Tusz do rzęs THE ONE 5w1 Wonderlash


TEn tusz chyba ma najwyższą ocenę na wizażu (powyżej 4) ze wszystkich mascar Oriflame. Sama zamierzam to sprawdzić! Jeśli jest naprawdę taki super to 13 zł jest warte grzechu!
***
Podsumowując katalog, bardzo dużo w nim perfum ! Zdecydowanie jest to katalog walentynkowy <3 Znajdziecie tam też kilka ciekawych kosmetyków idealnych na prezent, jak i biżuterię czy dodatki :)

Cały katalog dostępny TU !!! Czas trwania do 8 lutego :)

Do następnego wpisu, 

Ala xx

15 komentarzy:

  1. Przydatny wpis, zwłaszcza że sama własnie przystąpiłam do grupy Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zamawiam z oriflame zbyt często, ale faktycznie balsam do ust jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli już coś zamawiam to perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z tuszy kiedyś chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów ;)
    Fajny post
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie kupowałam niczego tej marki, a że obecnie mam spore zapasy wszystkiego, to raczej na nic się nie skuszę. Polecam tusz Wonderlash. Jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kultowy ten pierwszy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kremik do ust z czarnej porzeczki Tender mam i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ten z czarną porzeczką lubię najmniej ale działa równie świetnie :D

      Usuń
  9. rzadko kiedy zamawiam rzeczy z Oriflame;),ale to mydełko z serduszkiem jest wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam nic z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam sporo rzeczy zwłaszcza tych z oriflame, ponieważ bardzo często zamawiam tam kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj właśnie złożyłam zamówienie z katalogu nr 2 więc zdecydowanie mogę stwierdzić że w mojej kosmetyczne marka Oriflame przejmie chyba przewagę Haha :D

      Usuń
    2. Wczoraj właśnie złożyłam zamówienie z katalogu nr 2 więc zdecydowanie mogę stwierdzić że w mojej kosmetyczne marka Oriflame przejmie chyba przewagę Haha :D

      Usuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger