wtorek, 2 lutego 2016

♥♥ Podsumowanie kosmetyczne 2015! ULUBIEŃCY ROKU! - KOLORÓWKA&PIELĘGNACJA ♥♥

Rok 2015 był naprawdę dobrym rokiem - pod względem osobistym, ale też i kosmetycznym! . W 2015 wreszcie parę cudownych perełek wpadło w moje ręce, powiększyłam kolekcję pędzli, nabrałam pewności siebie malując siebie, jak i innych. Jakie są makijażowe plany na 2016 ? - wybrać się w końcu na kurs, alej powiększać kolekcję i malować coraz więcej innych osób :) Oby się udało! Jeśli chodzi o pielęgnację, to zbyt dużo się nie zmieniło, ale kilka fajnych smaczków też dla Was mam!

Będzie to tylko przegląd moich ulubieńców, ze względu iż czas mnie bardzo ogranicza i przygotowanie takiej liczby recenzji nie jest dla mnie aktualnie możliwe :c A chcę koniecznie zwrócić Waszą uwagę na te kosmetyki - bo je uwielbiam :D! Tam gdzie mówię o nich więcej będą umieszczone linki! Postaram się jednak o nich powiedzieć coś więcej wkrótce - może jakieś osobne recenzje!
***

KOLORÓWKA



Podkład RIMMEL Wake Me Up nr 100 Ivory
***
Podkład wygładzająco-rozświetlający YVES ROCHER nr 100 Beige Rose
***
Korektor pod oczy  CATRICE Liquid Camouflage nr 020 Light Beige
***

Korektor na niedoskonałości CATRICE Camouflage Cream nr 010 
***
Rozświetlacz WIBO Diamond Illuminator
***

Bronzer KOBO nr 311 Nubian Desert

INGLOT Duraline
***
Paleta cieni ZOEVA Naturally Yours (Codzienny wiosenny makijaż <link>)
***

Cienie INGLOT nr 355, 357, 392
***

Cień pojedynczy KIKO nr 102
***

Cień wypiekany podwójny nr 213 (Brokatowe smokey eyes <link>)
***

Cień wypiekany podwójny nr 105 (makijaż w imprezowym GRWM <link>)
***


Mascara L'OREAL One Million Lashes So couture
***

Cień do brwi MAYBELLINE Color Tattoo nr 040 Permanent Taupe
***
 pomadka BOURJOIS Rouge Edition Velvet nr 11 (na ustach w ostatnim ootd <link>)
***

pomadka BOURJOIS Rouge Edition Velvet nr 05 (moje 18stkowe GRWM <link>)
***

pomadka GOLDEN ROSE Velvet Matte nr 09
***


 pomadka GOLDEN ROSE Velvet Matte nr 18 (makijaż świąteczny <link>)
***

Pomadka w kredce LOVELY Colour Wear Long Lasting nr 3
***

Pomadka WIBO Glossy Temptation nr 5 (Pierwsze wrażenie <link>)
***

Top coat SECHE VITE
***
Lakier do paznokci ESSIE nr Mezmerised
***

Lakier do paznokci ESSIE nr Lovie Dovie
***


Lakier do paznokci SALLY HANSEN nr Birthday Suit
***

Lakier do paznokci GOLDEN ROSE Rich Color nr 35
***

Lakier do paznokci MISS SPORTY Lasting up to 10 days nr 080
***

GlamBRUSH T2
***

ZOEVA 315 Fine Liner
***

ZOEVA 142 Concealer Buffer
***

Balsam do ust ORIFLAME Tender Care
***

Szampon do włosów ALTERRA z granatem
***

Szampon do włosów ALTERRA z papają i bambusem
***

Szczotka Tangle Teezer wersja klasyczna
***

Gumki invisibobble
***

Maska do włosów KALLOS Cherry
***

Lakier do włsów TAFT czarny siła 5
***

Krem do twarzy YVES ROCHER Pure Calmille
***

Płyn micelarny GARNIER 3w1 skóra wrażliwa (różowy)
***

Płyn micelarny BIELENDA Esencja młodości
***

Płyn dwufazowy do demakijażu BIELENDA z awokado
***

Odżywka do paznokci SALLY HANSEN Maximum Growth
***

Żele pod prysznic/olejek ISANA
***

Maseczki do twarzy Peel Off
***

Maseczka do twarzy NIVEA Pure Effect aktywna maseczka nawilżająca
***

Lokówka stożkowa REMINGTON Pearl Ceramic Ci95
***

Mamy jakiś wspólnych ulubieńców? ;)


Oby 2016 obfitował w kolejne perełki :D

Ala xx

28 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy ;) Uwielbiam rozświetlacz Wibo oraz szampon Alterra z granatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo fajnych rzeczy :) u mnie pierwszy podkład totalnie się nie sprawdzał ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest chyba jeden z takich kosmetyków, które się kocha albo nienawidzi ;)

      Usuń
  3. Paletki Zoeva od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim odkryciem 2015 są hybrydy semilac :) już zapomniałam jak to jest używać zwykłych lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam w sumie o tym wspomnieć, ale 2015 to był rok moich pierwszych żeli i hybryd ;) ogólnie rewolucja paznokciowa się stała :D
      Fakt niesamowita wygoda i ten efekt - w 2016 na pewno częściej skuszę się na hybrydy

      Usuń
  5. U mnie wiele produktów z Twojej listy także się sprawdziło :) ale sama chciałabym jeszcze podkład z Rimmela przetestować

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te cienie z Inglota :) A na kamuflaż z Catrice mam ogromną ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedną paletkę z Zoeva ale ta jest cudna może kiedyś się skuszę i na tą :) Podkład Rimmel też bardzo lubię i służy mi zawsze :) No co by tu dużo mówić większość z Twoich ulubieńców uwielbiam sama! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą masz paletę ?
      Ja myślę nad zakupem następnej i kusi mnie en taupe oraz smokey :)

      Usuń
    2. A którą masz paletę ?
      Ja myślę nad zakupem następnej i kusi mnie en taupe oraz smokey :)

      Usuń
  8. Widzę wiele znajomych produktów :) nie używałam jeszcze produktów Kiko, planuje zrobić jakieś zamówienie bo ostatnio o nich wszędzie głośno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten cien z maybelline jest genialny, a ta lokowke tez mam i jest najlepsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio u fryzjera pierwszy raz miałam styczność z tą szczotką - chyba w końcu muszę się na nią skusić :)
    i koniecznie muszę poczytać o tych kosmetykach z Catrice! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę kilka znanych mi produktów (Invisibobble, TT), ale są też takie, które chciałabym sprawdzić (palety Zoeva, podkład YVES ROCHER) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bronzer, rozświetlacz, TT, gumki, micel z Garniera, kamuflaż Catrice i color tattoo do brwi nas łączy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. część podanych przez Ciebie kosmetyków również bardzo lubię :)
    mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście? :)
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. podkład z rimmela chcę właśnie przetestować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Również używam podkladu z Rommela i różu z Wibo :)
    kosmetyki Garniera uwielbiam- mam od nich balsam do ciala, szmpon, odzywke, krem do rąk i farby do wlosow- są najbardziej sprawdzone :)

    piękne pomadki- tez uwielbiam takie wyrazne i zdecydowane kolory :)

    A tą szczotkę do wlosw planuję sobie kupić :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo ulubieńców, maski Kallos bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele dobrego o większości z tych rzeczy słyszałam. Catrice ma świetne róże, trzymają się elegancko, gorzej z tym, że nie pasują mi "pstrokate kolory" i ciężko mi znaleźć odpowiedni. Maski z Kallosa używam jako odzywki i całkiem nieźle mi się z nią żyje. Muszę się przejechać do sklepu i kupić nową :)

    Pozdrawiam! i zapraszam na Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  18. Róż z Catrice znajdzie się w styczniowych ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo twoich ulubieńców znam i również lubię jak min. Wake me up czy korektor catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mamy wielu współnych ulubieńców między innym tusz z Loreala, pomadki z bourjois i korektor z catrice :) no i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo masz tych ulubienców. Niektóre z tych produktów tez lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, moim hitem okazał się podkład z Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę się w końcu wybrać po podkład z Yves Rocher, mam spore zniżki więc w najbliższym czasie go przetestuję. Uwielbiam kosmetyki tej marki ale do tej pory sięgałam tylko po pielęgnację a z kolorówki tylko mam jeden cień. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger