poniedziałek, 8 lutego 2016

ULUBIEŃCY stycznia 2016!

Pierwsi ulubieńcy 2016!


Znajdzie się tu też  kilka rzeczy, które zachwyciły mnie w grudniu, więc możemy przystać, że to taki mój zimowy zestaw. Godna reprezentacja kolorówki jest i mały akcent pielęgnacyjny!

Zapraszam na film !



***

W filmie mówię o:

  • Styczniowy Manicure hybrydowy ---> POST TU

Instagram Moniki @blondiee__w


  • Żel do brwi Maybelline BrowDrama Dark Brown
  • Eyeliner Eveline Liquid Precision 2000 procent


  • podwójny wypiekany cień do powiek Kiko nr 213
  • pojedynczy cień do powiek Kiko nr 102
  • Róż Catrice Defining Blush nr 110 Legend Berry

  • Pędzel GlamBrush T14
  • Osłonki do suszenia pędzli z GlamShop.pl

  • Krem do stóp Oriflame Feet Up  Orhange blossom&wheat germ
***

A jak prezentują się Wasi pierwsi ulubieńcy 2016 ? :)
Napiszcie w komentarzach!
A jeśli podobał Ci się filmik to koniecznie daj kciuka w górę i subskrybuj!

Buziaki, Ala xx

10 komentarzy:

  1. Mam ten żel do brwi ale nie lubię go :/

    OdpowiedzUsuń
  2. glambrush chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel do brwi też używam i bardzo lubię, dobrze trzyma włoski w ryzach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat żadnego z tych produktów nie miałam u siebie :P podoba mi się ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować żele do brwi :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten eyeliner z Eveline :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten krem do stóp Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger