sobota, 20 lutego 2016

ZWRÓĆ UWAGĘ NA ... w Katalog nr 3 / 2016 Oriflame


Dziś przyjrzymy się co fajnego można znaleźć z trzecim katalogu marki Oriflame! Jak widać po okładce, motywem przewodnim jest zbliżający się Dzień Kobiet! 

***

Bardzo mnie intryguje ten kolor Deep Plum! Ciekawe czy na paznokciach również ma taki mroczny fioletowy odcień, ale też róże i czerwienie naprawdę fajnie się prezentując, za piątkę warto się skusić!
***


Tusz The One Wonder Lash 5w1 to tusz, który zakupiłam ostatnio <haul niedługo> to jednak z takich, gdy po pierwszym użyciu mówię WOW, a ostatnio rzadko się to zdarzało! Wkrótce więcej o nim, ale rzęsy przepięknie wydłuża!
***


Jak sprawdza się ten podkład mogłyście zobaczyć z moim makijażu dziennym <klik!> Kolor porcelain jest bardzo jasny, więc bladziochy koniecznie muszą go mieć! CO mnie też zdziwiło na plus pompka naprawdę wypuszcza mało podkładu!
***


O kremie Feet Up Soothing Orange Blossom i wheat germ w ulubieńcach stycznia! Świetny i ratuje moje stopy teraz każdego wieczoru! Jeśli chcecie wiedzieć więcej to zapraszam do wysłuchania ulubieńców <klik!>
***


Te kuleczki to chyba dość kultowy produkt, dużo osób nazywa je zamiennikiem tych słynnych od Guerlain! 
***

Szczerze to ten katalog jakoś zbytnio mnie nie zachwycił, ani produktami jakie się w nim znalazły, ani cenami! Dwa poprzednie zdecydowanie oferowały lepsze produkty! Pamiętajcie, że wszytskie wpisy z marką Oriflame znajdziecie wpisując w 'szukaj' hasło OriflameTESTER!


Buziaki,  Ala xx

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki słaby ten katalog. Podoba mi się Twój nowy szablon :) Zdecydowanie przyjemniej ogląda się teraz bloga, ale ja mam słabość do jasnych kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż cały czas coś mi jeszcze nie pasuje i będę kombinować, żeby coś zmienić w wyglądzie ;)

      Usuń
  2. Od dawna nie sięgałam po ich produkty i chyba zostanie tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego kosmetyku tej marki. Wiem jednak, że mają kilka perełek, jak np. kółko korektorów. Kochana, dziękuję Ci za miłego słowa na temat mojego bloga :)! Sprawiłaś mi wielka radość. Caluję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :* Świetnie prowadzisz bloga i lubię do Cb zaglądać!

      Usuń
  4. Jestem konsultantką więc na pewno zamówię kilka drobiazgów ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o ten podkład z The One to posiadam odcień Porcelain i jest dla mnie za ciemny... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlające kuleczki zawsze mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień lakieru, tego ciemno fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie oriflame jakoś w ogole nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety tym razem nic mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger