niedziela, 14 lutego 2016

Romantyczny makijaż w różach i brązach z Izą ❤❤❤ Walentynki LAST MINUTE❤❤❤


Jeśli nie masz jeszcze pomysłu na Walentynkowy makijaż to przychodzę z pomocą! Łatwy, lekki, uroczy szybki makijaż dla każdej z Was :D W roli modelki moja przyjaciółka Iza, która malowałam na studniówkę, jednak myślę, że makijaż jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się również na Walentynki!
Czy to na randkę, kolację, kino, łyżwy, wyjście do klubu, czy miły wieczór w domowych kąciuku!
***
Kolorystyka bardzo klasyczna, bo brązy z domieszką różu! - wszystko za sprawą paletek Zoeva Naturally Yours oraz Makeup Revolution Iconic 3 <3
***

***

Zaczynając stopniowo od brązu Soft&sexy tworzymy lekkie smokey w załamaniu ale tak, aby wyglądało to cały czas bardzo naturalnie i dziewczęco! Środek powieki i wewnętrzny kącik już zawładnął róż 3 cień z palety Iconic na całej powiece, a w wewnętrznym kąciku pojedynczy cień od Kiko nr ***. Aby nie obciążyć makijażu zamiast mocnej czarnej kreski, linie rzęs przyciemniłam brązowym cieniem. Na dolnej powiece postępowałam analogicznie jak na górnej!
***


Użyte kosmetyki:
  • Podkład Orflame The One Everlasting Porcelain + Affinimat MAybelline
  • Korektor pod oczy Oriflame The One light nude
  • Catrice Camouflage nr 010
  • Puder Stay Matte Rimmel
  • Bronzer Kobo nr 311 Nubian Desert
  • Róż Catrice Defining Blush nr 110
  • Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
  • cień pojedynczy Kiko nr 220
  • paleta cieni Zoeva Naturally Yours
  • paleta cieni MUR Iconic 3
  • Mascara
  • Szminka Inglot nr 61
  • żel do brwi Maybelline Brown Drama
  • Fixer Kobo








Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodobał! Koniecznie mi napiszcie jak Wy się dziś pomalowałyście ! No i jakie plany! :D

Moje to maraton filmowy - kilka naprawdę fajnych seansów sobie zaplanowałam! Jednak co mam w głowie to wspomnienia, bo dokładnie rok temu była moja i Izy studniówka <3
Wstawię Wam tutaj tak sentymentalnie zdjęcie :)
A przecież to było tak nie dawna, a to już rok i tyleee się pozmieniało heh


16 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, idealny na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalnie to wygląda :) bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że nie jest przesadzony:)
    ___________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :D Bardzo podobają mi się właśnie takie delikatne, stawiające na naturalność i wybijające na pierwszy plan walory modelki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny, naturalny. Makijaż dla mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny i piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo w moim stylu :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo subtelny makijaż z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny delikatny i subtelny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż kochana,prześlicznie wyglądałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż oczu bardzo ładny ale przy tego typu twarzy nie nakładałabym rozświetlacza na te jabłuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger