wtorek, 5 stycznia 2016

Paznokcie idealne na karnawał! SEMILAC Black Diamond&Gold Disco | Manicure Hybrydowy

Sylwester za Nami, ale to nie koniec błysku! Mamy KARNAWAŁ!

Dziś chcę Wam pokazać, co prawda mój manicure sylwestrowy, ale idealnie będzie pasował na karnawałowe imprezy!

Dziękuję Monice, która mi go zrobiła <3 Kochana praktykuj dalej! Koniecznie wejdźcie na instagrama Moniki @blondiee__w i śledzicie jej pracę!

***

***
Myślę, że słowo KLASYKA idealnie komentuje zestawienie kolorystyczne!


Głęboka czerń czyli SEMILAC Black Diamond 031 !



Oraz złote 'blink blink' czyli SEMLIAC Gold Disco 037!

***
Dlaczego takie ułożenie kolorów? Aby coś się działo, złoto tylko na serdecznym palcu byłoby zbyt subtelne, a tak mamy kontrolowaną wariację!



***

Mały backstage!

***
Po tygodniu lakier trzyma się bez zarzutów, a kolorki zbierają same komplementy!


A jakie Wy lubicie paznokcie na karnawał? Stonowane kolory, błysk czy szalone wzorki? 
Piszcie :D

Buziaki, 
Ala xx

14 komentarzy:

  1. ja lubię i stonowane i błysk i szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie :) teraz mam na pazurkach semilac indigo, ale muszę pomyśleć o czymś z gold disco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super paznokcie :) mi niestety pozostały tylko żele, bo każda hybryda zchodzi/odkleja się od mojej plytki na drugi dzień
    :(
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cool blog! I like it a lot.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!

    My Blog |




    New Freebies for your blog

    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Style up your Blog |
    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten Gold Disco. Przy następnym składaniu zamówienia z pewnością znajdzie się u mnie w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkochałam się w hybrydach, więc post jak najbardziej trafiony! To złoto jest powalające! Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pazurki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie błyskotki na paznokciach sama mam podobny mani tylko zamiast czarnego lakieru wybrałam ciemne bordo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger