sobota, 16 stycznia 2016

ZWRÓĆ UWAGĘ NA....w Katalogu nr 1 / 2016 Oriflame | #oriflameTESTER


Myślę, że firma Oriflame jest Wam dobrze znana! Z pewnością każdy z Was o niej słyszał!
Kiedy jednak już dorwiemy katalog jest tam tyle stron, kosmetyków i akcesoriów, że nie wiadomo na co się zdecydować, Więc odpuszczacie i katalog ląduje na kupce z prasą, czyż nie ? ; )

Dlatego zaczynam nową serię postów z NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ W KATALOGU!
Katalog nr 1 jest aktualny jeszcze do 18 stycznia, więc zostały 2 dni. A jak sama okładka wskazuje same promocje, czyli to co tygryski lubią najbardziej. Ale żeby nie zdziczeć pokażę Wam moje typy!
Sama zrobiłam dość spore zamówienie, które niebawem Wam pokaże.
Aby połączyć te wpisy z haul’ami oraz recenzjami produktów, które mam nadzieje będą się pojawiać wprowadzam etykietę/Tag # ORIFLAMETESTER, mam nadzieję, że ułatwi to poruszanie się po blogu i tej tematyce!
***


Podkład THE ONE EverLasting


Zamówiłam ten podkład i dziś go mam pierwszy raz na buzi - odczucia bardzo na plus! Cena bardzo zachęcająca! Mam najjaśniejszy kolor i póki co śmiem twierdzić, że perfekcyjny  - idealny dla naprawdę bladych osób! Osoby, które go używały zawsze mi go polecały, więc myślę, że warto spróbować! Zwłaszcza, że możemy zwrócić kosmetyk, jeśli nie zużyjemy więcej niż 1/3 opakowania!
***

Żele pod prysznic DISCOVER


Piękne zapachy, fajna konsystencja i mimo, iż to typowe zapachowe żele to nie wysuszają mojej skóry! Idealne na domowe SPA!
***

Pomadki do ust PURE COLOUR


Niecałe 6 zł za pomadkę? Cena mega kusi! Myślę, że to typ dla osób, które coś lubią nałożyć nie martwić się, że rozmaże się nam po całej twarzy. Co prawda opakowanie nie powala, ale moim zdaniem to pomadka do torebki, aby coś na ustach było - lekki kolorek :)
***

Lakiery do paznokci VERY ME SUGAR



Waszą uwagę chcę zwrócić na lakiery cukrowe! Bardzo podoba mi się ta faktura <3 Kolory karnawałowe, więc w sam raz na teraz! A cena? Śmieszna! W drogeriach mniej niż dyszkę raczej nie zapłacimy ..!
***

Lubicie produkty Oriflame? :) Napiszcie mi Wasze perełki i buble!

Buziaki, Ala xx

11 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam podkłady z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy mnie sobą nie zachwycili :( Ani oni, ani Avon, jakoś nie są w moim guście, nie wiem czemu. Chyba nigdy nie zrozumiałam zamawiania z katalogu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, czasem ciężko się zdecydować, zwłaszcza na kolorówkę, ale warto na niektóre kosmetyki :)

      Usuń
  3. Nigdy nie zamawiałam z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nic nie zamawiałam z katalogu Oriflame :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłam nawet konsultantką Oriflame, ale zrezygnowałam. Bardzo lubiłam bazę pod makijaż czy suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam korektor z olejkiem herbacianym z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z k1 nie zamówiłam nic, z k2 też mini zamówienie, za to w ka17 poszalałam ;))) A te pomadki lubię czasem sobie kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zamawiałam z oriflame, ale pomadki wyglądają zachęcająco, szczególnie nude :) <3

    zapraszam: http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nie mogłam żyć bez kosmetyków oriflame. Ale jakoś urwał mi się kontakt z konsultantką i już nie wracam do nich... Mam dobre wspomnienia z czasu ich stosowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger