poniedziałek, 18 stycznia 2016

TORUŃ moje miasto ❤ Zimowy spacer! | OOTD


Weekend spędziłam w rodzinnym Toruniu, w którym zima w pełni co mnie zaskoczyło, bo wyjeżdżając z Poznania spodziewam się przedwiośnia. Zmowy spacer z Julią, którą pozdrawiam <3 zakończył się zdjęciami i dziś możecie zobaczyć jego efekty!
***

W tle możecie zobaczyć mury koło Krzywej Wieży, most oraz deptak przy Arkadach blisko Placu Rapackiego! Uwielbiam starówkę za ten klimat!
***
***
***
***
Uśmiech lekarstwem na wszystkie smutki! 

***
 ***
 ***
***
***

 Makijaż popełniony paletką Makeup Revolution Iconic 3, a usta Bourjois Rouge Edition Velvet nr 11 So Hap Pink <3
***

 ***
***
***
 ***

Na koniec buziaki dla Was :*

 ***
Koszula SH
Spodnie Stradivarius
Nike Air Force 1
Kurtka Bershka
Szal nn
Torba Reserved
Paznokcie (link)
***
Zmykam do nauki, bo za tydzień zaczynam sesje! Masakra :o

A do nauki towarzyszy mi Małpa (już nie mogę się doczekać, aż będę mieć płytkę na półce)!!!



Ala xx

24 komentarze:

  1. studiowałam w Toruniu, bardzo lubię to miasto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po przeprowadzce polubiłam je jeszcze bardziej :D
      Ale Poznań, bo tu obecnie mieszkań też póki co bardzo mi się podoba!

      Usuń
  2. Great winter outfit!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Miałam okazję być parę razy w Twoim mieście jednak nie mogę powiedzieć, że je choć trochę znam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam :) Świetne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza Alusia :D i piękna starówka:) Niezmiennie będę podziwiać poświęcenie przy prezentacji looku bez kurtki:D (zdjęcie nr 10 szczególnie podbiło moje serce <3 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf szybko się uwinął z zdjęciami bez kurtki ;)
      Buziaki :* :* :*

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz ! świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ładnie! super Ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :> Ale niedługo będę musiała lekko przyciąć końców ehh

      Usuń
  8. Tęsknię za Toruniem, dawno tam nie byłam a mam bardzo wiele dobrych wspomnień:) Super stylizacja i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się uśmiechasz na zdjęciach. :-)

    Podziwiam wytrzymałość na zimno. Ja bym tam zamarzła w takich rzeczach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mury to świetny klimat do zdjęć :)
    Powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Toruniu nigdy nie miałam okazji być. Może kiedyś się wybiorę :) A co do Twojego stroju szal bardzo mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula. Byłam w Toruniu tylko raz, przepiękne miasto, zwłaszcza Stare Miasto. Najmilej wspominam wizytę w Żywym Muzeum Piernika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym muzeum nie byłam ;p Ale często tak jest, że jak się mieszka w jakimś mieście to się pewnych miejsc nie odwiedza albo o nich nie wie ;)
    Najlepsze są wafelki teatralne, jeśli chodzi o firmę Kopernik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie!
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż masz ładny stylizacja nie w mim stylu ałe gustownie

    OdpowiedzUsuń
  16. Na toruńskiej starówce można porobić zdjęcia w jeszcze wielu innych ciekawych miejscach, ale podejrzewam, że wybrana została ta, w której pokazuje się w ciągu dnia mało ludzi. Fajne ciuszki i torba...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger