niedziela, 27 marca 2016

KOCHAM WIOSNĘ?! | TAG | RADOSNYCH ŚWIĄT :>



W przerwie świętowania i świątecznego obżarstwa zapraszam Was na luźny TAG wiosenny! Kilka pytań o ulubione kosmetyki wiosną, trochę o modzie oraz wiosennych zwyczajach i planach!


***
PYTANIA!

1. Ulubiony wiosenny lakier do paznokci?

Sally Hansen Maximum Growth, Essie Mezmerized, Essie Lovie Dovie, Miss Sporty 080



2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?


KIKO Matte Muse nr 01, Goldenr Rose Matte Crayon nr 12, Bell Hypoallegenic nr 01 Lip liner, Tender Care Oriflame



3. Ulubiona wiosenna część garderoby?


  • spódniczka czarna


  •  moja ulubiona sukienka, o której wspominałam, pochodzi z sklepu House


4. Ulubione wiosenne kwiaty?


Takie piękne tulipany przywitały mnie po powrocie z Poznaniu w domku :3 


5. Ulubione wiosenne akceroria/szale?
6. Ulubiony wiosenny trend moda/makijaż?


Catrice Defining Blush nr 110 i I Heart Makeup Blushing Hearts


7. Ulubiona wiosenna świeca?


Yankee Candle Lemon Lavender i Kringle Candle Grey


8. Ulubiona mgiełka/perfumy?


La vie est belle Lancome, Oriflame Love Nature malina i mięta, Yves Rocher Muget en fleur konwaliowa



9. Jaka jest u Cb wiosna?
10. Czy lubisz wiosnę?
11. Czy robisz wiosenne porządki?
12.  Plany na przerwę wiosenną


***
Mam nadzieję, że zając obficie Was obdarował ;)
I nie trzeba zmieniać garderoby na o rozmiar większą!
A Wy kochacie wiosnę? Czy tylko ja jestem taka anty wiosenna?

Radosnych świąt i buziaki!

Ala xx

5 komentarzy:

  1. tulipany to i moje ulubione kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo wiosennej, wielkanocnej radości przyniosłaś tym wpisem. No i widzę wspaniałe, moje ukochane lakiery Essie :) A także ten uroczy róż na który się już tyle czaję ;) Najlepsze życzonka wielkanocne. Dużo radości i uśmiechu! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag, pierwszy raz się z takowym spotykam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękną sukienkę z Housa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger