wtorek, 15 marca 2016

Zwróć uwagę na ... w Katalogu nr 4 / 2016 ORIFLAME


Kolejny katalog, więc czas na kolejny przegląd najlepszych okazji! Tytuł czwartego katalogu to legendarne piękno, po nazwie można by się spodziewać hitów Szwedzkiej marki? 
Kilka hitów jest, a kilka to myślę po prostu przydatne kosmetyki w dobrej cenie!
Cały katalog możecie obejrzeć TU !
A ja Was zapraszam na moim zdaniem wartą uwagi piątkę tego katalogu!
***

Krem uniwersalny Tender Care 9,99 zł

Jeśli mnie śledzicie to wiecie, że Tender Care to mój ulubieniec wszech czasów! A;e w tych wersjach go jeszcze nie miałam, a zwłaszcza ten miodowy kusi!!! Niedługo będzie wpis z recenzją i mnóstwem zastosowań tego kremiku!
***

Mascara The One 5 in 1 Wonder Lash 17,99 zł

Mój ulubieniec ostatniego miesiąca! Po pierwszym użyciu powiedziałam wow! A więcej zdradzę w ulubieńcach lutego!
***

Zestaw do brwi The One 19,99 zł

Już Wam zdradzę, że zamawiam ten zestaw, od dwóch katalogów się nad nim zastanawiałam. Po przeczytaniu recenzji u Adaembeauty <link>! Stwierdziłam muszę mieć i sprawdzić!
***

Żele pod prysznic Discover Miami Spirit & Brazilian Passion 12,99 zł

Wielka butla za fajną cene! A zapachy są obłędna, przypominają wakacje! Moja mama używała ostatnio ich obu i żele nie wysuszały skóry, ładnie się pieniły oraz okazały się dość wydajne!
***

Szampony do włosów Nature Secrets 7,99 zł

Myślę, że za taką cenę warto spróbować któregoś z tych szamponów, ja skuszę się na kokosowy do włosów zniszczonych!
***

Tak prezentują się moje typy na 'perełki' tego katalogu, a jakie są Wasze?
Pamiętajcie, że wszystkie posty z produktami oriflame odnajdziecie pod etykietą ''oriflametester''!

Przypominam o ROZDANIU <klik> !!!



Oraz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebook'u <klik>


Ala xo


21 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie kupowałam w Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za marką Oriflame :). W sumie za ich bezpośrednią konkurencją także :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów Oriflame, jednak nie przekonują mnie na tyle bym je często kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ukochane pomadeczki ochronne po dyszce <3 Mam jeszcze zapas, ale z chęcią bym przygarnęła ich jak najwięcej, są najlepsze na świecie, a jak chronią! Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy jeszcze nic z Oriflame nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kremik Tender o zapachu róży - pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny zestaw do brwi, ale z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym z Catrice słyszałam sporo dobrego, ale jakoś zawsze nie po drodze mi, żeby go kupić ;)

      Usuń
  8. sto lat temu miałem katalog tej firmy w łapkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedys zamawialam kosmetyki z Oriflame, ale srednio sie spisywaly i przerzucilam sie na te drogeryjne :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś kosmetyki z Avonu i Oriflame często bywały u mnie w domu, potem jakoś mama nie zamawiała bo nie było u kogo. I też miałam średnie odczucia, z resztą taka jest chyba powszechna opinia. Dlatego postanowiłam wziąć te markę pod lupę i znaleźć perełki i buble :D

      Usuń
  10. Ooo... Mój tusz w promocji :) Muszę zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam dostępu do ich katalogu i jakoś niespecjalnie mi z tym źle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liner w pisaku kiedyś chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko balsamy Tender Care i bardzo je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebawem post z recenzja i kilkoma nietypowymi zastosowaniami tego kremiku :D

      Usuń
  14. Nie mam dostępu do kosmetyków Oriflame. Choć nie wiem czym bym chciała je mieć. Sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger