sobota, 12 marca 2016

ULUBIEŃCY lutego !!!!! | BeBeauty, Oriflame, GlamSponge i inni



Krótki miesiąc to i skromna reprezentacja ulubieńców! Jednak warto o nich wspomnieć i dziś w filmie przedstawię Wam moją opinie o tych kosmetykach! Jak widać na zamieszczonym obrazku - zdecydowanie kolorówka zawładnęła dzisiejszym postem!

Zapraszam do wysłuchania recenzji!

***
Pampering Shower Scrub Feel Glamorous Palmovile 

***

Micelar Water Hydrate Nawilżający płyn micelarny Be Beauty

,
***
The One Everlasting Foundation Oriflame Porcelain
The One Everlasting Concealer Oriflame Light Nude
Glam Sponge z GlamShop 

***
Matte Lipstick Crayon Golden Rose nr 12

***

The One 5in1 Wonder Lash Mascara Oriflame

***

Można tam wygrać m. in. własnie tę matową kredkę od Golden Rose!!!


Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a na Facebook'u <klik>


Pochwalcie się swoimi perełkami lutego w komentarzach!
i jakie macie opinie o moim?

a ja zmykam do nauki na kolokwium z niemieckiego, bo dość sporo tego jest, a wieczorem wybieram się na takie 'spotkanie po latach' ze znajomymi z liceum !


Buziaki, Ala xo

21 komentarzy:

  1. Ładny odcień kredki GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się podoba to zapraszam do rozdania! :D
      http://limonadealice.blogspot.com/2016/02/100-postow-pierwszy-konkurs-na-blogu.html

      Usuń
  2. musze kiedyś sprawdzić ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. to koniecznie weź udział w rozdaniu :)
      http://limonadealice.blogspot.com/2016/02/100-postow-pierwszy-konkurs-na-blogu.html

      Usuń
  4. Całkiem super produkty. Muszę w końcu wypróbować ten płyn micelarny z Biedry, bo to aż wstyd, że jeszcze go nie znam. Pozdrowionka, miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten płyn BeBeauty, a kredka ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą kredkę GR ale w odcieniu 10 i uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. BeBeauty uwielbiam i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię peelingujący niebieski żel pod prysznic z Palmolive, ale już nie pamiętam jak on się nazywa bo dawno go nie kupowałam.
    Przypominam o rozdaniu, do zgarnięcia kultowy korektor rozświetlający YVES SAINT LAURENT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam wszystkich Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywalam tego zelu z Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też polubiłam żel Palmolive :) Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka wygląda interesująco :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kredki GR, ale płynu z Biedronki to wręcz nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam mleczko z biedronki i czekam kiedy mi się skończy bo jest okropne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie nie lubię mleczek, ale tego z biedronki nie cierpiałam, bo szczypało mnie w oczy !

      Usuń
  15. Kredka z GR, podkład i tusz z Oriflame to moi ulubieńcy :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś bardzo lubiłam płyn micelarny z Biedronki, a teraz za nim nie przepadam - zaczął mnie podrażniać :C Natomiast kredki z Golden Rose też trafiły do moich ulubieńców ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. O mój ulubiony biedronkowy micelek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger