piątek, 26 lutego 2016

100 POSTÓW !!!!! ✸✔♛❤ pierwszy KONKURS na blogu właśnie z tej okazji !!!!

Dziś mamy dość przełomowy moment na blogu, gdyż dzisiejszy post jest tym 100setnym!!!!!


Gdyby nie moje przerwy w blogowaniu zdecydowanie nastąpiło by to szybciej, jednak powróciłam, regularnie pisze i chce świętować to małe osiągniecie z moimi czytelnikami!!!
Z tej okazji przygotowałam dla Was powiedzmy mały KONKURS! Jest to pierwsze rozdanie na moim blogu i mam nadzieje, że nie ostatnie oraz, że chętnie weźmiecie w nim udział! Ale zanim do zasad i NAGRÓD, to chcę trochę z Wami podsumować i powspominać! :)
***
Pierwszy post pojawił się 6 maja 2014 r. - to nie jest mój pierwszy blog, postanowiłam zacząć nowego bloga, gdyż blogger daje dużo więcej fajnych opcji do tworzenia! Wpis typowo informacyjny, do lepszego poznania mnie :) Pamiętam, że była mile zaskoczona całkiem sporym jak na początek odzewem w komentarzach!

Luty 2015 i roczek bloga czyli 6 maj 2015  - Pierwsze urodziny oraz magiczna liczba 100 obserwatorów została przekroczona! Wtedy chciałam zorganizować pierwszy konkurs jednak matura, praca, sprawy osobiste spowodowały, że zniknęłam na chwilę z blogosfery. Jednak ogromnie się cieszę, że tyle z Was zostało mimo nieobecności i przybyło nowych czytelników!

29 sierpnia 2014 r. School Haul -> czyli post najchętniej odwiedzany! hahah nie wiem co ma takiego w sobie ten wpis, ale liczba wyświetleń zdecydowanie pobija inną tematykę. Na pewno w sierpniu i wrześniu możecie się spodziewać serii Back To School!!
***

Dziś mamy 23 lutego 2016 roku! 
133 obserwatorów!
Pond 45 tysięcy wyświetleń bloga!
i 100 post!

***
Ogromnie chcę Was również zaprosić do śledzenia mnie na rożnych Social Media!
Zwłaszcza na Instagramie!!!

@limonade_alice -> dowiecie się co się dzieje u mnie na co dzień, powiadomienia o postach i inne!


@limonadealice.makeupbook -> tutaj natomiast powstaje powoli moje makijażowe portfolio, znajdziecie tu tylko i wyłącznie zdjęcia makijaży przeze mnie wykonanych!


Snapowiczów zapraszam na mojego snapa: limonade_alice !
Tutaj jestem najbardziej aktywna!!!

***
Ogromnie Wam dziękuję!!! 
Ciesze się, że znajdujecie coś dla siebie na moim blogu, pozwalacie mi się realizować oraz, że w jakiś sposób spędzacie z mną czas!
DZIĘKUJĘ <3

Przejdźmy do ROZDANIA!


Nagrodą będzie zestaw wybrany i zakupiony przeze mnie! Kilka kosmetyków, które uważam za sprawdzone i na pewno mogłyście poczytać o nim na moim blogu!
Jak widać na załączonym zdjęciu zestaw zawiera:
  • Uroczy zestaw mydełko oraz krem do rąk Lace Love Orfilame - zapach jest obłędny, mydełko uroczo prezentuje się w łazience i cieszy oko, a krem jest idealny do torebki!
  • Tender Care Orfilame - najlepszy balsam do ust na świecie, ale ma tez milion różnych zastosowań!
  • Paletka cieni My Secret Hot Colors - kolory idealne na nadchodzącą wiosnę!
  • Eyeliner Eveline Liquid Precision 2000 procent - mój styczniowy ulubieniec!
  • Pomadka Golden Rose Matte Crayon nr 12 - moja ulubienica ostatnio! Piękny dzienny róż, niesamowicie długotrwały i piękne matowo-satynowe wykończenie!

Aby doskonalić bloga, moją pracę i sprawić, żebyście tu chętniej zaglądały oraz znalazły to czego szukacie bardzo proszę Was o uzupełnienia ankiety (nawet jeśli nie chcecie brać udziału w konkursie), którą znajdziecie poniżej, ale więcej szczegół i zasadach konkursu!

Zasady są banalnie proste!:
  1. Należy być publicznym obserwatorem bloga!
  2. Wypełnić poniższą ankietę! -> oraz Odpowiedzieć na pytanie konkursowe!
  3. Zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w konkursie według następującego wzoru:
  • Bloga obserwuję jako:
  • Mój podpis w ankiecie to:
  • Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej:

Regulamin!:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, czyli prowadząca blog limonadealice.blogspot.com
  2. Sponsorem nagród również jestem ja.
  3. Nagrodami są: kosmetyki wymienione w tym wpisie.
  4. Nagroda nie podlega wymianie na inną, ani na ekwiwalent pieniężny.
  5. Wysyłka nagrody jedynie na terenie Polski, koszty wysyłki pokrywam ja.
  6. Po nadaniu przesyłki nie ponoszę za nią odpowiedzialności.
  7. Konkurs trwa od 23 lutego do 17 marca 2016 roku do godziny 23:59!
  8. Wyniki konkursu pojawią się pod tym postem oraz w osobnym poście dnia 18 marca 2016 roku na tym blogu.
  9. Po ogłoszeniu wyników wysyłam email  do zwycięscy, który podał w komentarzu zgłoszeniowym o wygranej.
  10. Na odpowiedź zwycięscy czekam 3 dni, jeśli nie będzie odzewu wybieram inną osobę.
  11. Udział w konkursie oznacza zgodę regulaminu.
  12. Jeżeli któraś z zasad nie zostanie wypełniona albo uczestnik naruszy regulamin automatycznie nie bierze udziału w konkursie!
  13. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu.
  14. Aby konkurs się odbył musi wziąć w nim udział minimum 10 osób!



Przeogromnie Wam jeszcze raz dziękuję <3 Przesyłam dużo radości !!!
Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w konkursie, będzie mi miło jak zachęcicie swoich czytelników :)
Anonimowych obserwatorów, bo tacy na pewno też są proszę o uzupełnienie ankiety! Wyniki dadzą mi na pewno dużo możliwości ulepszenia bloga!

I nie wiem czy zauważyliście ale od ponad miesiąca posty pojawiają się regularnie co 3 dni po godzinie 10tej i zamierzam kontynuować taki grafik pojawiania się wpisów :)


Buziaki, Ala xoxo


WYNIKI!

Gratuluję : Obserwatorka! 

21 komentarzy:

  1. Alu, ankieta uzupełniona :) Gratulacje setki i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem zapomniałam o formularzu zgłoszenia do konkursu. Bloga obserwuję jako: Obserwatorka
      Mój podpis w ankiecie to: Obserwatorka (najprawdopodobniej, zawsze się tak podpisuję)
      Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: swiatobserwatorki@gmail.com

      Usuń
  2. Gratuluję tego małego sukcesu no i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)Bloga prowadzę 4 lata i dobrze wiem ile wysiłku nas to kosztuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w konkursie! i dziękuję :*

      Usuń
  4. Bloga obserwuje jako Minni. Mój podpis w ankiecie to także Minni. Mail: olga86@onet.eu
    Gratulacje z powodu 100 posta. Obyś miała dużo zapału do prowadzania bloga, bo lubię tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: Recenzja Wiarygodna
    podpis w ankiecie to: Recenzja Wiarygodna
    e-mail: recenzja.wiarygodna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga obserwuję jako: Martulka 94
    Mój podpis w ankiecie to: Martulka94
    Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: uzytkownik12341@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga obserwuję jako: MadziaD
    Mój podpis w ankiecie to: MadziaD
    Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: damaqelle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaiu ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  10. Bloga obserwuję jako: rudy włos
    Mój podpis w ankiecie to: rudy włos
    Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tej mini-rocznicy :D Oby blog dalej tak super się rozwijał :D Życzę Ci miliona nowych pomysłów :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bloga obserwuję jako: sandraxblog
    Mój podpis w ankiecie to: sandraxblog
    Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: sandraxblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bloga obserwuję jako: Kasia Pasiut
    Mój podpis w ankiecie to: Kasia Pasiut
    Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: pasiut16kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszło! Zdążyłam haha :)
    Bloga obserwuję jako włosovelove.
    Mój podpis w ankiecie to: włosovelove.
    Email na który dostarczyć wiadomość o wygranej: wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger