środa, 17 lutego 2016

Styczeń w zdjęciach ☃☃☃☃☃

Dziś na chwilę wrócimy do końców 2015 roku - pożegnamy do zdjęciowo oraz przywitamy 2016 :D
Przygotowałam mały miks zdjęć! Niesamowite jak ten czas leci, że za Nami już połowa lutego, zaraz Wielkanoc, a ja pokazuję Wam kilka ujęć ze świąt Boże Narodzenia o.o

Jeśli chce być z tym co się u mnie dzieje na bieżąco to koniecznie zajrzyjcie na mój Instagram!
***


//nastrojowo w pokoju//


//taka choinka na rynku w Poznaniu - naprawdę cudownie oświetlili całe centrum//


// w końcu mnie odwiedziły <3 //


//bez wizyty w pijalni się nie obeszło - chuppa chups//

// świątecznie z bratem i kuzynem *.* //


//Kochany szkrab <3//


//Hybrydy na sylwestra - post TU //

STYCZEŃ 


//Pierwszy sylwester w Poznaniu - ale z toruńska ekipą <3//


//Noworoczne selfie//


//2016 zaczął się naprawdę śnieżnie :3 mam nadzieję, że śnieg jeszcze wróci!//


// Snapowe wygłupy //

// WOŚP - światełko do nieba //


// Grzane piwo z syropem piernikowym w UN POT - świetne //


// Spacer po Toruńskiej starówce - post z outfitem TU //


// Pink Power! chcecie makijaż w różach? :) //


// z Izką którą malowałam na studniówkę - post z makijażem TU //


//przed kolokwium  z matmy -> zaliczone ;) //

// ze studenckiego życia wzięte xd//


// wieczorne zabawy - w styczniu powstały moje pierwsze facecharty!//


// Kolejna różowa do kolekcji GR Matte Lipstick Crayon nr 12 //
***

Uwielbiam przygotowywać te posty, bo zawsze wydaje mi się, że miesiąc szybko zleciał i nic się nie wydarzyło, a oglądając zdjęcia zdaje sobie sprawę ile się wydarzyło i od razu mam lepszy humor :D

A Wam jak leci czas?


Ala xx

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam króliczki :D Sama mam jednego gagatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze Styczeń pod znakiem znajomych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, króliczek cudnyy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny mix! Rozwalil mnie zlamany noz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny królik :) wygląda jak maskotka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam toruńska starówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też strasznie szybko leci:) Ja lubię takie posty czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodki króliczek<3
    piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia oraz hybrydy <3
    obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post. Jezu ile pomadek, ja jakoś nie mogę znaleźć żadnej godnej uwagi. Polecasz coś neutralnego i nawilżającego? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger