sobota, 30 kwietnia 2016

MintiShop & Rossmann HAUL

Koniec kwietnia to czas wielkich promocji! Co prawda mnie na kolana nie powaliły, ale na coś się skusiłam. W Minti od jakiegoś czasu miałam pewne plany zakupowe i przyszedł czas je zrealizować!
Zapraszam!





Poniżej zdjęcia i krótkie opisy, a poniżej również filmik z HAUL'em dla tych co lubią posłuchać :) Również zobaczycie mnie w makijażu, który pojawi się za dwa dni, gdyż nagrałam pierwsze wrażenia z nowymi kosmetykami!

Zamówienie w Minti Shop:




Pomadka ochronna z peelingiem Sylveco 10,50 zł 

Jedna dla mnie druga dla przyjaciółki! Najlepszy peeling jaki miałam! Komfortowy w użyciu, genialny naturalny skłąd i jakie działanie! Jest to drapak, ale szybko ściera naskórek ust pozostawiając przyjemną regenerującą powłokę, a w dodatku jest słodki w smaku!



Lakiery hybrydowe Semilac nr 001 strong White & 013 Indygo 29,90 szt.

Hybrydy dla Izy! Jak sobie zrobi nowe to na pewno pokaże Wam zdjęcie na instagramie lub facebooku'u (limonade_alice)!!! Ciekawi mnie ten Indygo, czy to będzie taki bejbi blue :3



Camouflage Cream Catrice nr 010 Ivory 12,90 zł
Liquid Camouglafe Concealer Catrice nr 010 Porcelain 15,90 zł

Mój niezawodny duet <3 CO chce to zakryją!



Podkład Colorstay do skóry normalnej i suchej Revlon nr 150 Buff 29,99 zł

Jestem bardzo ciekawa tego podkładu. Chce, żeby był on na specjalne okazji, do zdjęć oraz na ciężkie dni. Mam nadzieję, że podoła oraz, że kolor będzie pasował. Produkt znany i kultowy, oby był moim hitem!



Paleta cieni Smokey Zoeva 89,90 zł

 JARAM SIĘ!!! Te kolory takie niebanalne! W dodatku czy dzienny czy wieczorowy makijaż i już mam tle pomysłów! Pigmentacja świetna jak to Zoeva! Zdecydowanie paletka zrobiła na mnie większe wrażenie niż Naturally Yours! 


Zakupy w Rossmannie na promocji -49% na oczy:

W planach miała kupić oto ten eyeliner i tusz z L'oreal One Million Lashes SO Couture, ale to co zrobił Rossmann mnie powaliło, gdyż nie opłacało się go kupować. Była dzień przed rozpoczęciem promocji na oczy w drogerii i specjalnie zerknęłam na cenę tuszu i następnego dnia była o 10 zł wyższa! Zdecydowanie za 60,99 zł nawet z promocją się nie opłacało moim zdaniem! Więc kupiłam coś innego na pocieszenie!



Lasting Drama gel eyeliner Maybelline 35 ,99 18,35 zł

Od dawna miałam w planach jego zakup, ale poczekałam aż wykończę to co mam. Mega podoba mi się design opakowania!



Curling Pump Up Mascara Lovely  10,99 5,60 zł

Na spontanie wzięłam ten tusz, bo aktualnie mi się kończy. Kiedyś było o nim głośno, wiec sprawdzę o co tyle szumu.



Color Tattoo Creamy Mattes Maybelline nr 91 Creme de Rose & 93 Creme de Nude 25,69 13,10 zł szt.

Na pocieszenie! Trafiły mi się prosto z szuflady! Mam nadzieję, że będą utrzymywać cienie i dobrze się na nich będzie belendować.



***
Pochwalcie się swoimi łupami z Rossmanna :D Szalałyście? Oraz chętnie poznam Wasze zdanie o tej promocji i o obsłudze w Rossmannie?


Ala xx

25 komentarzy:

  1. Serio 60,99? W Plazie dorwalam go bez promocji za 45zł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle kosztował przed promocją na oczy .. co prawda mówię o cenach w Poznaniu, ale i tak przeginka .. rozumiem zmienić cenę o 3-5 zł ale nie o ponad 10

      Usuń
  2. Jest i mój ulubiony podkład Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te dwa Color Tatoo i jestem z nich bardzo zadowolona - bazy pod cienie - idealne wręcz. Szkoda, że mi na promocjach nie udało się dorwać płynnego kamuflażu, za to ten zwyczajny z Catrice nabyłam :) Spore zakupy :) Ale teraz warto! Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uległam promocji w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Colorstay u mnie sprawdza się rewelacyjnie, to mój podkład do zadań specjalnych :D Pump Up Maskara to również mój ukochany kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, mam kamuflaż z Catrice chyba dokupię do kompletu ten drugi:)
    Ten tusk z Lovely lepiej stosować na zmianę z innym bo podobno u niektórych powoduje wypadanie rzęs:) lepiej dmuchać na zimne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoo : o bedę obserwować, mam nadzieję, że u mnie się to nie zdarzy

      Usuń
  8. Widzę tutaj wszystkie produkty,które pojawiły się na mojej wishlist :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam ten eyeliner w żelu, na razie użyłam tylko raz, ale mam wrażenie że znajdzie miejsce w moim kuferku na dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy-ja tym razem zrezygnowałam z zakupów w Rossie, bo mam takie zapasy, że nie zużyje ich przez rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś ostatni dzień promocji w Rossmanie - może pójdę po ten tusz z Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest z lovely :)
      z Wibo polecam zielony growing lashes :>

      Usuń
  12. Ja w Rossmannie kupiłam kilka tuszy z Astor'a żeby przetestować - średnio jeden po obniżce kosztował 15 zł więc moim zdaniem warto ;) Kupiłam też z Lovely (za 5zł!) cudowną małą 4 kolorową paletkę cieni, która zszokowała mnie ceną i pigmentacją! Cienie trzymają się od rana do wieczora! Kolor piękny i intensywny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zakupy w minti, choć coraz bardziej podnosza ceny . Znam te produkty i lubię, a ta paletka zoevy na pewno kiedyś dostanie się w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ostatnio zwróciłam uwagę, że zaczynają się cenić. Ostatnio zaczęłam też zamawiać w innych drogeriach, ale zależało mi na Zoevie więc padło znowu na minti ;)

      Usuń
  14. wszystkie produkty bym przygarnęła;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Same perełki, wszystko znam i lubie! Trafiłas w moje gusta w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam się skusić na ten camouflage z Catrice w płynie, niestety mają bardzo skąpą linię kolorów i są dla mnie za jasne. :(

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ci zazdroszcze tych nowości!Mam zamiar właśnie kupić te pomadki z peelingiem,ale zastanawiam się czy oprócz tego kupować też "normalną" wersję? Bo chyba z tej peelingiem nie można używać pare razy dziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normanej wersji nie miałam więc nie wiem jaka jest, Myślę, że można. Ja używam 2 razy dziennie (rano i na noc) ale jak potrzebuje częsciej to też. Tylko to mało praktyczne w ciągu dnia bo te ścierające drobinki pozostają na ustach i byś musiałą to wycierać bo nie fajnie wygląda to na ustach ;) taka pomadka do stosowania w domu

      Usuń
    2. Tak też właśnie myślałam :) No nic,kupie w takim razie dwie,z peelingiem i bez i to chyba będzie najlepsza opcja :) a do do kredek Revlonu to mam zamiar kupić je w Rossmanie,ale szczerze nigdy nie widzialam tej firmy w zadnym Rossmanie :<

      Usuń
    3. Zwykle Revlon jest w takich większych Rossmannach, coraz częściej się pojawia :)

      Usuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger