wtorek, 5 kwietnia 2016

MARZEC W ZDJĘCIACH

Hej Kochane!!!
Czy Wy też macie dzisiaj totalny dzień lenia? Bo mnie ta pogoda totalnie rozleniwiła i popsuła plan dnia.. Ale wybaczam sobie, bo jest naprawdę cudownie <3 Nadrobiłam Grey's anatomy i Singielkę, a teraz chyba obejrzę odcinek Once Upon A Time - dopiero zaczynam i zobaczmy czy się wkręcę (Kinia wiem, że na to czekasz :*)!
A dziś tak na luzie szybki FOTO MIX z marca! 
Zdecydowanie w ubiegłym miesiącu, wzięło mnie na kombinowanie w kuchni! 
Zapraszam na szybki przegląd!



Po lewej placki z cukinii polane sosem czosnkowym na jogurcie naturalnym posypane szczypiorkiem - PYCHOTA! Niebawem na pewno pojawi się post z przepisem na te pyszności /// A Po prawej Krem z pomidorów - pierwszy jaki robiłam! Moja współlokatorka była zachwycona, sama nieskromnie stwierdzę, że był pyszny :3




Trochę moich nowości, a trochę poszperałam w mamy kosmetyczce podczas pobytu w domu! Jak chcecie post z podobnym makijażem na blogu, to dajcie znać na dole!


Moja ukochana kruszynka, jak co miesiąc musi mieć sesję zdjęciową <3 Okres linienia już rozpoczęty ehh


Girl Online przeczytana, ale więcej o książce w kolejnym I.LIKE.IT /// Ostatnio ulubione woski /// Muzyczni ulubieńcy i książka Ewy - o tym duużo mówiłam w zimowym I.LIKE.IT <klik>


Takie spotkania to ja UWIELBIAM! Urodziny Izki <3 Buziaki dla Was kochane Iza, Marcia, Kinia :*


Współlokatorki wracają na święta do domu // Klasyczne spotkanie w Mc jak zawsze musi być :D


Najlepsza kawa w Toruniu - Kona Coast Kafe!!! Na zdjęciu Piernicacino i Cafe Latte o smaku Tiramisu /// Nowe menu w Spagheterii Pasta&Basta w Toruniu, wakacyjne wspomnienia!


Przepiękne tulipany <3 Trzymały się cały tydzień! /// Z Jaskim już przejedzeni po świętach!

Powiem Wam, że nie wiem kiedy zleciał mi marzec... Po prostu przeleciał! Ale to dobrze, bo zawsze ciężko znoszę akurat ten miesiąc. Kwiecień zapowiada się intensywnie - sporo nauki, ale też sporo przyjemności!

Korzystajcie z dzisiejszego dnia, bo jutro już zapowiadają deszcz :c

Buziaki, Ala xx

10 komentarzy:

  1. Taka pięna pogoda ąz chce się wreszcie z domu wychodzić :D uwielbiam krem z pomidorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie przyszła wiosna - pora, na którą z niecierpliwością zawsze czekam. Uwielbiam Twojego bloga i tę swobodę z jaką piszesz! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta pogoda rozleniwia, ale nie mogę sobie pozwolić na lenistwo, bo w najbliższy poniedziałek mam ciężki egzamin. Ale tak się nie chce uczyć ;) Super słodziak Króliczek! Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Marzec był straszny... Jak ja się cieszę, że już jest za nami. Świetny miks :) Śliczny ten Twój króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podglądać Twojego królewicza na snapie :D Jest bardzo słodki :D Mnie też coś totalnie rozleniwiło, ale to chyba nie pogoda :C Mam nadzieję, że w kwietniu odzyskam siły, bo matura coraz bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jestem w domu to zawsze ma obowiązkową sesje hihi :) Dziś nabroił i tata mi aż zdjęcie wysłał, bo pogryzł karimate od ćwiczeń xd Taka wielka dziurę zrobił : O
    Ostatni miesiąc to motywacja sama się znajdzie !!! Kilku moich znajomych pisze lub będzie poprawiać maturę i widzę że czuć juz te presję, ale trzymam kciuki za Ciebie, na pewno się uda !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jestem w domu to zawsze ma obowiązkową sesje hihi :) Dziś nabroił i tata mi aż zdjęcie wysłał, bo pogryzł karimate od ćwiczeń xd Taka wielka dziurę zrobił : O
    Ostatni miesiąc to motywacja sama się znajdzie !!! Kilku moich znajomych pisze lub będzie poprawiać maturę i widzę że czuć juz te presję, ale trzymam kciuki za Ciebie, na pewno się uda !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Girl Online też czytałam ;) Aaa aż zgłodniałam,w tamtym roku robiłam swój pierwszy krem z pomidorów, był mega smaczny :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger