czwartek, 3 marca 2016

KIKO Matte Muse Lipstick nr 01 | PIERWSZE WRAŻENIA


Kiko Milano to jak sama nazwa wskazuje marka włoska, w Polsce wydaje mi się, że jeszcze mało znana. Powoli gdzieś na Youtube o niej słychać, ale na blogach nie za dużo. Na moim blogu zachwalałam Wam już cienie tej marki! A dziś przyszedł czas, aby powiedzieć kilka słów, a właściwie pierwszych wrażeń o spontanicznym zakupie tego oto musu to ust! 
Zapraszam!
***


Dostępność i cena:

Pomadkę kupimy w sklepach Kiko  w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Bydgoszczy, bądź w sklepie internetowym <link> !
Cena: 14,90 zł (na wyprzedaży)

Opakowanie:

Bardzo mnie urzekło! Solidny szklany pojemnik, dość ciężki - szybko znajdziemy w torebce heh!
Pojemność to 8 ml.

Moje wrażenia po pierwszej aplikacji:

Na początku wspomnę, że nic nie wiedziałam wcześniej o tym produkcie, nie czytałam recenzji itd.. Jedynie mignęło mi zdjęcie na Karoliny Stylizacje w którym pokazywała ten mus, jednak nie pamiętam czy ten lub inny kolor. Jeśli śledzicie moich ulubieńców to doskonale wiecie, że takie odcienie różu to moja miłość! W dodatku ma być matowa! A czy jest? 



Zacznijmy od aplikatora! Dość specyficzna gąbeczka, dość sztywna, ale nabiera odpowiednia ilość produktu, tak na półtora warstwy. Dość precyzyjnie można wymalować usta kosmetykiem. Aplikator bez problemu sunie po ustach i równomiernie rozprowadza produkt. Nałożyłam 2 warstwy. Na początku przez jakieś 10-15 minut mus zachowuje się jak błyszczyk, bez drobinek, po prostu ma takie mokre wykończenie, można ruszać wargami i produkt się ''ślizga'' po tym czasie wysycha na piękny mat! A wykończenie nie jest tępym matem, tylko takie jakby aksamitne, podobne do pomadek Bourjois Rouge Edition Velvet. Tego dnia moje usta były lekko popękane, więc w nie najlepszej kondycji. Produkt wszedł lekko w pęknięcia, było to lekko zauważalne, ale nie irytujące. Co do trwałości nadal testuje produkt, ale kilka godzin na pewno bez zarzutu trzymał się na moich ustach! Jak sprawdzę to na pewno wspomnę w innych wpisach, może i nawet w ulubieńcach!




Podsumowując pierwsze wrażenie bardzo na plus! Jeśli produkt okaże się trwały to na pewno skuszę się na inne kolory, być może to alternatywa dla wspomnianych już Bourjois Rouge Edition - testy pokażą !
***

Przypominam o ROZDANIU <KLIK>

Do wygrania m.in Golden Rose Matte Crayon nr 12 !!!

***

Zapraszam Was również do polubienia mojej strony na Facebook'u! Powoli się tam rozwijam!



Udanego pierwszego marcowego weekendu! 
No i koniecznie podzielcie się w komentarzach czy znana Wam jest marka Kiko :D
Co polecacie? Albo co ja mam przetestować!
***


Ala xx

29 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale nie lubię kosmetyków o konsystencji musu, więc trochę mnie odstrasza ten produkt. Kolor ma faktycznie fajny, ale szkoda jednak, że nie jest matem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma matowe wykończenie! Przez pierwsze 10 minut wygląda hak błyszczyk (zdjecia) natomiast potem wyschnął na mat. :)

      Usuń
  2. Pasuje Ci taki jasny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają kosmetyki, odkąd odkryłam w Poznaniu ich stacjonarny sklep bardzo się polubiłyśmy, ale panie które tam pracują brrrr. ładnie Ci w tym kolorze - masz dar kosmetycznego łowiectwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być bardzo naturalna

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go właśnie u jakiejś vlogerki chyba po raz pierwszy. Powiem Ci, że efekt na ustach jest fenomenalny. Taki delikatny i subtelny, ale pięknie podkreśla usta. Też bym go mogła przygarnąć do swoich zbiorów ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znana, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To u mnie test ich tuszu, jednak juz nie jest tak kolorowo ;)
    podoba mi się odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanpage polubiony!

    Moim zdaniem ten mus wygląda bardzo fajnie. Nigdy o nim nie słyszałam, ale mam kilka kosmetyków Kiko i jestem z nich zadowolona. Bardzo pasuje Ci taki jasnoróżowy kolor na ustach :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rzadko w sumie spotyka się np w drogeriach produkty do ust zwane musami, więc tym bardziej zaintrygował mnie ten kosmetyk !

      Usuń
  9. Prezentuje się ciekawie na ustach, jednak wolę ciemniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka KIKO nie jest mi znana. Piękny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor świetny i bardzo fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, a szkoda bo bardzo fajny efekt daje ten mus:)
    Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ostatnio takie delikatne róże <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię matowe szmiki! mam nawet kilka, ale byłoby ich o wiele więcej gdybym umiała się pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Kiko, kupilam szminki jak bylam we Wloszech i ciesze sie,ze sa juz w Pl!
    super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak wygląda po zastygnięciu, bo tutaj wiedzę jedynie te drobinki, a podejrzewam że zniewala :) Kolor śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach to taki raczej błyszczykowy blask, bez drobinek! W weekend na blogu będzie post z ulubieńcami i tam w filmie mam ten produkt na ustach :)

      Usuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger