niedziela, 6 marca 2016

LUTY w zdjęciach | Jaski, Hola Hola, Bydgoszcz

Najkrótszy miesiąc mamy już za sobą! 
Pierwszy z podsumowujących postów na dziś - miesiąc w zdjęciach! Ulubieńcy kosmetyczni, już niebawem! A zdradzę Wam jeszcze, że w marcu pojawi się również post z serii i.like.it czyli niekosmetyczni ulubieńcy zimy 2015/16!
Zapraszam na przegląd fotek!

***
//selfie przed ostatnim egzaminem w sesji// Jaski z Pancią// trochę zabawy filtrami na snapie//Jaskier i jego nowy image//
***
//grupowe podsumowanie sesji przy drinkach w Hola Hola! - pyszne MalinoweLove w słoiku!// wieczorek przy świeczkach//lekka lektura i zielona herbata//wiosenny widoczek na Zamek w Poznaniu//
***
//Uwielbiam trampki tego typu - łowy w Stradivariusie!//MAŁPA MÓWI - preorder słucham i słucham <3//
***
 //Uwielbiam ten filtr na snpie :3// Z kuzyna robi się mały przystojniak^^// Mateuszowi też się spodobały filtry// Szczeniaczek!//
***
//dzień koczka i obowiązkowe selfie w windzie//Spacer po Bydgoszczy//Niedziela w Toruniu//
***
Posty, które pojawiły się w lutym na blogu!

//Makijaż z Izką (link)// Denko nr 1 2016 (link) // Mój zimowy dzienny makijaż (link) // Lutowy HAUL (link) // KONKURS z okazji 100. postu (link) // Sleeping Beauty TAG (link) //
***
Przypominam Wam o KONKURSIE! Wystarczy wypełnić ankietę i zostawić komentarz pod postem!

***
Jeny ale mi zleciał luty, ile się działo - sesja, nowy semestr, ferie w Toruniu, wizyta w Bydgoszczy!
Czas leci, a leci :)

A jak Wasz luty? :)

Buziaki, Ala xo

16 komentarzy:

  1. Hoho. Ale tu kolorowo u Ciebie :) Działo się. No i to MalinoweLove mmm :) Super buciki, bardzo mi się podobają :) A jakie przesłodkie zdjęcia z filtrami na snapie :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się u Ciebie działo ;) u mnie też oby kolejne miesiące były równie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie luty minął szybko - nawet nie wiem kiedy :P niby nie działo się nic ciekawego, ale miesiąc minął mi ekspresowo :C

    We wrześniu prawdopodobnie wracam do Bydgoszczy, więc może kiedyś będziemy mogły się spotkać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak też :) najchętniej miałabym takie mało stado <3

      Usuń
  5. u mnie jakoś za szybko przwelceciał luty

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix zdjęć :)
    Zapraszam do mnie pod najnowszy post :) Jeśli się spodoba to możesz zostawić po sobie ślad ;)
    Pozdrawiam :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie było u Ciebie w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczego ma czupurka Twój królik, z moim robię to samo - 100 różnych fryzur na każdą okazję, ale i tak po 5 minutach futerko wraca do normy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, a buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix :) Czytałam ,,Girl online" - fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger