czwartek, 24 marca 2016

I.LIKE.IT ZIMA 2015/16 czyli niekosmetyczni ulubieńcy | MAŁPA, NATALIA NYKIEL, GREY KRINGLE CANDLE, POZNAŃ, TAJNIKI RLM, BLOW, SINGIELKA


Sprawdziłam! .... i aż wstyd się przyznać, że post/filmik z serii i.like.it czyli niekosmetyczni ulubieńcy pojawił się rok temu, a naprawdę się Wam podobała ta seria! Dlatego dziś porządna dawna prawie 30 minutowego filmiku! Oraz obiecuję, że co porę roku, a jak zbiorę ładną grupkę inspiracji to częściej będą pojawiać się takie wpisy/filmy! Nie przynudzam wstępem i zapraszam do oglądania, bo naprawdą się nagadałam! Poniżej jak zawsze przy filmie macie wszystkie nazwy, linki oraz zdjęcia!
PS w nazwach znajdują się odnośniki do stron.
***


***
1. FILM 

Grupa 52 FILMY <LINK>















2. SERIAL

GREY'S ANATOMY sezon 12




3. MUZYKA

Moja playlista




NATALIA NYKIEL LUPUS ELECTRO



MAŁPA MÓWI



MAŁPA KILKA NUMERÓW O CZYMŚ



4. KSIĄŻKA

TAJNIKI MAKIJAŻU EWA GRZELAKOWSKA-KOSTOGLU



5. WOSK

YANKEE CANDLE CITRUS LAWENDER

KRINGLE CANDLE GREY



6. EVENT:
TARGI PRACY 

7. MIEJSCE:


TERMY MALTAŃSKIE



8. ORGANIZACJA

PUDEŁKO Z IKEA


***
Mam nadzieję, że miło spędziliście ze mną czas i może podsunęłam Wam kilka fajnych kawałków oraz filmów na wykorzystanie czasu wolnego :)

Jeśli są tu jakieś fanki Małpy i byłyście na koncercie to napiszcie jak wrażenia!!! Bo ja nie mogę się doczekać 16.04 - wtedy gra w Toruniu!

Zmykam do świątecznych porządków!

Buziaki, Ala xo





18 komentarzy:

  1. Blow to od lat jeden z moich ulubionych filmów! Genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te ekstrawaganckie stylizacje/ makijaże Natalii Nykiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest osobowość sceniczna! Chciałabym bardzo wybrać się na jej koncert :3

      Usuń
  3. Znam Greya i książkę RLM o makijażu :D Grey czeka u mnie na palenie - mam nadzieję, że mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że działa na zmysły i.... tak to zapach Christiana haha :D

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tej książki o makijażu, będę musiała ją poczytać/poprzeglądać :) no i czekam na Listy do M2 aż pojawią się na DVD ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra filmik :) Książkę Ewy muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc inspiracji. Znam "Blow" - swego czasu byłam nim urzeczona. "Moja dziewczyna wychodzi za mąż" to fajna lekka komedyjka :) Co do Natalii Nykiel to jej płytę namiętnie przesłuchiwałam w wakacje. A książka Ewy RLM to już klasyk. :) Niestety nie znam zapachu tego wosku :( Pozdrowieńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam film Wiek Adeline i Walentynki i bardzo mi się podobały ;) Musze też obejrzeć Listy do M 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam dosc sporo Twoich propozycji :) Musze zakupic poradnik RLM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Termy Maltańskie są super. Kusi mnie jeszcze, żeby odwiedzić te w Tarnowie Podgórnym. Byłaś może?:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Singielka <3 Właśnie dziś nadrabiałam zaległości w oglądaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także mam książkę Red Lipstick Monster Tajniki Makijażu;) Takie must have każdej kobiety ;) Oglądałam Listy do M i Listy do M 2.bardzo mi się te filmy podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z filmów widziałam tylko ,,Walentynki", pozostałe muszę nadrobić :)) Red Lipstick filmiki czasem oglądam, ostatnio jak przebijałam sobie uszy, ma fajne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię oglądać Singielkę, a Wiek Adaline to jeden z najlepszych filmów, jakie ostatnio oglądałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger