wtorek, 3 maja 2016

CHAT MAKEUP & Pierwsze wrażenia ZOEVA SMOKY, REVLON COLORSTAY, ORIFLAME, CATRICE


Witam!
Jeśli śledzicie mnie na fb i innych portalach społecznościowych (wszędzie pod nazwą limonade_alice)! To wiecie, że wczoraj wieczorem na moim kanale na Youtube  pojawił się film z CHAT MAKEUP oraz pierwszymi wrażeniami kosmetyków, które pokazywałam Wam w ostatnim Haul'u. Większość z Was dobrze zna te kosmetyki i zachwalała, więc jeśli chcecie zobaczyć czy mam podobne odczucia to oglądajcie!
Uprzedzam, że długość to odcinek dobrego serialu, ale sporo kosmetyków więc co się dziwić !




Myślę, że możliwości palety SMOKY jak na pierwszy raz dobrze wykorzystałam, miało być codziennie wyszło dość wieczorowo. Taki to miałam domowy outfit ehh!


podkład Rvlon Colorstay nr 150 Buff // korektor na twarz Catrice Camouglage Cream nr 010 Ivory // korektor pod oczy Catrice Liquid Camouflage nr 010 Porcelain // baza pod cienie Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes nr 91 Creme de Rose // cienie Zoeva Smoky // eyeliner Lasting Drama Maybelline black // mascara Pump up Lovely // cielista kredka Dreamy Eyes eyeliner Golden Rose nr 476 // puder Hean High Definition nr 500 // bronzer Astor Skin Match 4ever blonde // róż Catrice Defining Blush nr 110 // rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator // brwi Oriflame Brow Kit // konturówka do ust Bell nr 01 // pomadka Kiko Matte Muse nr 01 // Kobo fixer spray







Jeszcze nie raz zobaczycie tę paletę jestem pewna! 


Ogólnie podsumowując film to wszystkie kosmetyki na plus! Zobaczymy jak będzie dalej!

Jak podoba się Wam pomysł na chat make up'y? Jakieś rady? Wiem, że film ma wady, postaram się je zlikwidować! Ale to mój pierwszy tego typu filmik i pierwszy taki mocny makijaż na filmiku :)

Miłego dnia na ten ostatni dzień długiego weekendu! Jednak pogoda dopisała!


Buziaki, Ala xx


7 komentarzy:

  1. Jeśli pomadka z Kiko daje takie efekty na ustach - muszę ją mieć. Jestem oczarowana i kolorem i tym, jak się prezentuje. A chat make-up to fajna seria :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjny makijaż :)

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger