poniedziałek, 9 maja 2016

KWIECIEŃ W ZDJĘCIACH | Koncert MAŁPY, Spring Break, shopping !

Poniedziałek, więc kolejny tydzień się zaczyna, w końcu prawdziwie majowy! A na blogu zaczynamy tydzień, który będzie bardzo NIEkosmetyczny! Ostatnimi czasy nazbierało mi się mnóstwo rzeczy, filmów itp o których chcę Wam opowiedzieć, a jeden post na to nie wystarczy, więc szykujcie się na duża dawkę inspiracji! A tymczasem przechodzimy do zdjęciowe podsumowania kwietnia :D


Pierwszy mój rapowy koncert! Cały post z moimi wrażeniami i relacją znajdziecie TU <klik klik klik> ! Mój ulubiony raper Małpa, z dodatku z mojego rodzinnego miasta! Koncert był na full wypasie! Gościnne występy, live band, więc czego chcieć więcej! Koniecznie posłuchajcie nowej, jak i starej płyty. Myślę, że jeśli nawet nigdy nie miałyście styczności z tą muzyką, to znajdziecie jakiś kawałek dla siebie. Na początek przygody polecam 'Nie było by mnie' :) Buziaki dla Madzi i Moniki z którymi byłam na koncercie xxx!
***


Kolejny muzyczny przystanek w tym miesiącu to ENEA SPRING BREAK 2016! 3 dniowy festival muzyczny w Poznaniu! 3 dni z ogromną dawką muzyki - zarówno artystów polskich czy zagranicznych, znanych i tych dopiero wschodzących! Sama poznałam wielu nowych wykonawców ! I dziękuje jeszcze raz Natalii (jej blog boskasadowska.blog.pl), że namówiła mnie na ten festiwal! NA zdjęciach widzicie Taco Hemingway, Brodkę i Dawida Podsiadło - jego występ chyba najbardziej mi się podobał! O festiwalu na pewno wspomnę na blogu jeszcze kilka słów z mini relacją, więc temat na pewno powróci!
***


Moja ukochana fuksja Bourjois Rouge Edition Velvet Ole Flamingo powraca do łask, a najbardziej lubię ją z czarną kreską !!!  A nowym zauroczeniem jest paletka SMOKY ZOEVA <3 Moje pierwsze wrażenia możecie zobaczyć w CHAT MAKE UP-ie <klik klik> !
***


Jak widać kwiecień powitał nas ładną pogodą, niestety potem było coraz gorzej...   Po Springu dopadło mnie koszmarne przeziębienie, ale do majówki udało się wykurować! Na zdjęciu w górnym prawym roku widzicie mój ulubiony makijaż kwietnia wykonany paletka MUA Undress Me too - na pewno będzie post o niej i z tym makijażem! Aby śledzić mnie na co dzień i snapowe wygłupy dodajcie mnie na SNAPCHACIE -> limonade_alice !
***


Jak zawsze wypad na kluby z moimi Toruńskimi dziewuchami <3 Oby następne wyjście było w pełnym składzie! Rozpoczął się również sezon żużlowy! Udało mi się być na pierwszym w sezonie meczu w Toruniu i Get Well wygrał !!! Ostatni dzień miesiąca w rodzinnym gronie spędziłam, na kibicowaniu tacie w biegu na 10 km :)
***


A co pojawiło się na blogu? Post z recenzja i zastosowaniami Tender Care od Oriflame <klik klik>, HAUL z zamówieniem z MintiShop oraz promocjami w Rossmannie <klik klik>  oraz post z wrażeniami po pierwszym zamówieniu z Wholesalebuying.com <klik klik> !
***


To był udany miesiąc! Bardzo muzyczny, też sporo nauki miałam, ale wszystko ładnie zaliczone :)
Maj zapowiada się również fajnie, ostatni wolniejszy miesiąc przed sesją :o 
Ale ten czas leci... 
Jakie plany? Trochę wyjazdów wypadów itp A blogowo? Na pewno regularnie dodawane posty, co 2-3 dni :)

Miłego tygodnia, 

Ala xx

6 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie miesiąca :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Super, że wszystko pozaliczałaś. Widzę, że u Ciebie aktywnie, miałaś okazję tak super się bawić. Widzę tam nawet swój ukochany uniwersalny balsami z Oriflame Tender Care :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje selfie :D Świetnie na nich wyglądasz :) Filmik z Haulem i makijażem widziałam i przyznam, że coraz lepiej sobie na tych filmach radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha selfie to chyba moje małe uzależnienia :D
      Dziękuję !! Mega miło mi to czytać i to motywuje mnie, żeby próbować dalej i sprawiać, żeby było lepiej :)
      xx

      Usuń
    2. Od dawna kusi mnie ta paleta. Postanowiłam ograniczyć zakupy, ale pewnie się na nią w końcu skuszę :)

      Usuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger