środa, 11 maja 2016

I.LIKE.IT WIOSNA 2016 czyli wiosenni niekosmetyczni ulubieńcy! | Once Upon a Time, Girl Online, IKEA

Hej!
Jak zapowiadałam ostatnio  będzie niekosmetycznie, więc dziś I.LIKE.IT – WIOSNA 2016! Głównie inspiracje marcowo – kwietniowe z początkiem maja! Bardzo muzycznie! Kategorię film przedstawię Wam w osobnym poście, bo bardzo ostatnimi czasu oglądałam filmów i zdecydowanie za długi byłby to post! Nie przedłużając przejdę do sedna!



MUZYKA

Małpa Mówi premierowy koncert w Toruniu w klubie Od Nowa




Nie będę po raz kolejny już się rozwodzić.. Cały post o moich wrażeniach z koncertu znajdziecie TU <klik klik>

Enea Spring Break Festiwal 2016



3 edycja poznańskiego festiwalu muzycznego! 3 dni i mnóstwo koncertów w różnych miejscach! Mnóstwo świetnej muzyki poznałam i na pewno więcej Wam o tym napiszę! Taco Hemingway, Dawid Podsiadło i Kroki to objawienia dla mnie!

Moja wiosenna playlista!



Zdecydowanie nowy singiel Timberlake'a Can't Stop the Feeling jest czadowa ! Aż chce się tańczyć!  Oraz wiele innych fajnych kawałków, które zebałam TU <klik klik>

KSIĄŻKA

Girl Online Zoe Sugg


zdjęcie pochodzi z bbc.co.uk

Książka bardzo medialna! Wiosną zeszłego roku miała swoją premierę. Dlaczego było o niej tak głośno? BO to powieść jednej z najsławniejszych youtuberek, czyli Zoelli! Osobiście nie jestem jej big fanką (chodzi mi o vlogerkę) od czasu do czasu oglądam jej filmy – niewątpliwie bije od niej pozytywna energia. Chciałam jednak przeczytać tę książkę i zobaczyć co ma do powiedzenia nam Zoe. Powiedziałabym, że jest to książka dla młodszej siostry, tak w wieku gimnazjalnym lub początek liceum. Przyjazny romans, opowieść o pierwszej nastoletniej miłości w nowoczesnym stylu! Kilka zwrotów akcji, ale kończy się happy end’em. 3 słowa których użyłabym do jej opisania – zauroczenie, przyjaźń, spełnianie marzeń! Drugiej części raczej nie kupię, ale niewątpliwie jest to książka, którą czyta się jednym tchem – naprawdę wciąga! Jak nie dla Was to myślę, że sprawdzi się na prezent dla córki, kuzynki itd.

TELEWIZJA

Agent – Gwiazdy


zdjęcie pochodzi z tvn.pl

Format który miał już swoją premierę, ale powrócił na stację TVN w nowej wersji, z gwiazdami. Nie będę kwestionować tutaj definicji gwiazdy. Bardziej był powiedziała, że są to medialne osobistości, ale niektóre osoby pierwszy raz na oczy widziałam (XD). Ale jest to genialne odmóżdżające show! Zapewnia dużo śmiechu oraz sprawia, że samemu zaczyna się główkować kto jest tytułowym Agentem! Moim ulubieńcem jest Tomek Oświeńcimski <3 Genialna osobowość! Coś lekkiego na wieczór haha Wczoraj był finał, ale nie będę Wam spolerować! Możecie zobaczyć całą serię na Playerze!

SERIAL

Druga Szansa


Kolejna produkcja TVN i tym razem udana! Kolejny sezon potwierdzony! Za tydzień sezon pierwszego sezonu. I fakt akcję można było przewidzieć, ale drugi sezon mnie bardzo zastanawia! Super obsada! Fajna fabuła, nietuzinkowa, inna! Fajna realizacja, scenografia, otoczka. Muzycznie też bardzo dobrze stoi ten serial. Fajnie, że pojawiają się nowe twarze jak Magda i Maciej oraz lekko zapominanie jak Świderski, Arciuch, Królikowski! No jestem bardzo na tak i czekam na kolejny sezon!

Once Upon a Time / Dawno dawno temu


Serial na którego oglądanie namówiła mnie Kinia! Początkowo dość sceptycznie do niego podeszłam, bo jak nazwa wskazuje to opowieść o baśniowych postaciach. ALE niech Was tytuł nie zmyli, bo akcja w większości dzieje się w naszym świcie, czyli krainie pozbawionej magii! Scenarzyści mają BARDZO bujną wyobraźnię! W skrócie są to dalsze losy Księcia oraz Śnieżki i Złej królowej i ich przyjaciół! Serial zaczyna się urodzinami Emmy, którą odwiedza jej syn Henry (którego oddała do adopcji) w jej urodziny i mówi, że musi ocalić swoją rodzinę i zdjąć klątwę. Pierwszy sezon jest dość statyczny bo wyjaśnia jak doszło do rzucenia klątwy, ale potem się dzieje. Scenografia, kostiumy efekty specjalne, bo mamy do czynienia z magią są na najwyższym poziomie! Aktualnie kończy się sezon 5, ale potwierdzono info o 6.

YOUTUBE

Doradca Jarek
<klik klik klik>

Kanał odkryłam kiedy robiłam pierwsze zamówienie na Aliexpress! Miałąm kilka obaw i nie za bardzo wiedziałam czy można ufać tej stronce. Jarek wszytsko wyjaśnia i pokazuje dokladnie jak zrobić konto, zapłacić itp.! Znajdziemy tam unboxing jego zamówień oraz recenzje przeróżnych sprzętów. W dodatku ma bardzo fajny głos!

GRA

Quizowanie
<klik klik klik>

Ostatnio wciągnęłam się nawet bardzo, fajnych ciekawostek można się dowiedzieć oraz sprawdzić ile ma się szcześcia w strzelaniu! Polecam grac ze znajomymi, na wykładach też się sprawdza! A jeśli też gracie i chcecie się zmierzyć to mój nick: limonade_alice !

GADŻET

Urocze kwiatki i super się sprawdzają do parzenia liściastej herbaty! Nie cierpię tych pływających liści, a tak nie ma problemu!

JEDZENIE


Smakuje jak Kit Kat i jest tak równie dobry jak Nutella! Pyszota! Jeśli jesteście fankami czekolady to spróbujcie !

Placki z cukinii



Ostatnio jedna z moich ulubionych kolacji! Zdrowe, smaczne i pożywne! Szybko się je przyrządza, więc sprawdzą się jako główne danie albo dodatek! Na pewno napisze Wam przepis!
 ***


To wszyscy moim wiosenni ulubieńcy! W następnym poście przedstawię Wam filmy, które widziałam i Wam polecam!

Sezon na warzywa i owoce się zaczyna i macie może jakieś przysmaki czy szybkie dania na taki czas? Jeśli tak to koniecznie mi napiszcie, bo mam ochotę trochę pokucharzyć !

A jeśli są tu fani OUAT to jakie są Wasze odczucia, po tym co się ostatnio działo w 5 sezonie, bo to chyba najlepszy i najbardziej dynamiczna akcja ever!

Buziaki, Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger