piątek, 13 maja 2016

Filmy, które polecam zobaczyć WIOSNA 2016

Kolejny piękny weekend się zapowiada!
Mam nadzieję, że mój post pomoże Wam wybrać jaki film obejrzeć podczas, opalania się na balkonie, działce czy nad jeziorkiem!
Przekrój jest bardzo różny filmy - animowane, komedia czy fabularne!



Już ostatnio Wam wspominałam, że od początku roku oglądam bardzo duuużo i to jest mała część wszystkich seansów! Były filmy przeciętne, ale też masakrycznie słabe (o nich kiedyś też napiszę!)
Nie przedłużając zapraszam na listę filmów, które spodobały mi się w ostatnim czasie!





Film opowiada o tytułowej Joy, kobiecie zapracowanej, która ma na głowie dzieci, byłego męża, matmę, ojca i babkę. OD zawsze miała głowę pełną pomysłów i w końcu postanawia stworzyć jeden z nich - mopa! Pomimo wielu przeszkód zostaje miliarderką! Ale droga byłą naprawdę ciężka.. Sławne nazwiska Lawrence, De Niro, Cooper! Motywujący film, zwłaszcza dla kobiet! Mówi o naszej zawziętości i zaradności!  






Film o kryzysie gospodarczym z 2008 roku od drugiej strony. O przyczynach, przebiegu, tym kto zauważył, że coś się dzieje, tym kto nie zauważył i tym kto nie chciał.. O tym jak niektórzy to wykorzystali. Bardzo dobry merytorycznie film! Obsada GENIALNA! Steve Carell - oddany roli, postura, wyraz emocji! Ryan Gosling  - narrator filmu! Brad Pitt - nie poznałam go! Naprawdę pod koniec filmu zdałam sobie sprawę, że to on, Co za przemiana! Ale jest to film na którym zdecydowanie trzeba się skupić, a nie robić milion innych rzeczy na raz !





To film, który zna chyba każdy! 2 nazwiska - Leonardro Di Caprio oraz Tom Hanks! Ten film widziałam kilka razy, ale nigdy od początku do końca! Co jest w nim takiego świetnego? Scenariusz, kreacja bohaterów, dynamiczna i zaskakująca akcja! W skrócie młody fałszerz podający się za pilotów, lekarzy czy profesorów jest ścigany przez FBI. Film oparty na faktach. Co mnie mile zaskoczyło to rola Ellen Pompeo jako stewardessy.






Lata 60. XX wieku, czarnoskóre kobiety służą w domach białoskórych, w dodatku traktują je jak gorsze.. tworzą dla nich nawet osobne toalety. Płacą grosze i obrażają. Młoda dziennikarka, którą gra Emma Stone postanawia napisać prawdę o historiach służących. Na początku nie udaje się jej przekonać kobiet do mówienia, ale wkrótce opisuje mnóstwo historii, dowiaduje się prawdy również o zniknięciu kobiety, która służyła w jej domu, opiekowała się nią, a nawet wychowała. Wzruszyłam się, zaśmiałam - koniecznie zobaczcie!




Idealne połączenie komedii, romansu i dramatu. Rozpada się małżeństwo Cala, mężczyzna przesiaduje w klubie i użala się nad swoim losem.. Poznaje tam przystojnego, eleganckiego i znającego się na kobietach faceta, Jacoba. On pomaga mu zmienić styl i nauczyć podejścia do kobiet, a Cal dzięki tej wiedzy chce odzyskać żonę! Perypetie miłosne mają miejsce również na płaszczyźnie młodszych pokoleń! Ale Wam powiem Ryan ocieka seksem w tym filmie, ideał :D





Adaptacja baśni o Królewnie Śnieżce, która bardzo mnie zaskoczyła! Bo powiem Wam, że z niechęcią sięgnęłam po ten film. Kristen Steward nawet nawet się sprawdziła jako księżniczka, ale bardziej rola Łowcy mnie zachwyciła, czyli grający go Chris Hemsworth! Fanie było go zobaczyć, jako równie walecznego co Thor, ale w bardziej romantycznej i przyziemnej wersji! No i co najważniejsze zakończenie nie jest takie oczywiste, jak być powinno! NA pewno obejrzę drugą część!






Przyjemna bajka! O królince Judy, która pragnie spełnić swoje marzenia o zostaniu policjantką ale wszyscy jej podcinają skrzydła! Przyjemny film dla dzieci i dorosłych - mówi o przyjaźni, nie ocenianiu po wyglądzie czy stereotypach oraz o tym, żeby nigdy się nie poddawać!  
***

7 propocyzji na filmowy wieczór ode mnie! Koniecznie napiszcie co widziałyście i jakie są wasze wrażenia!

Zdradzę Wam, że pozostajemy w temacie filmowym! bo w następnym wpisie pogadamy o filmach MARVEL'a !!! Tak tak Super Bohaterzy nadchodzą! Obejrzałam całe uniwersum i zamierzam Wam przedstawić moje hity i kity!

Pewnie zauważyłyście, że zmieniłam opcję z dodawaniem komentarzy, mam nadzieję, że zmiana okaże się na lepsze, chociaż mam wrażenie, że przypadkowo nabroiłam eh

Miłego piątku, 

Ala xx





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger