czwartek, 3 grudnia 2015

Christmas Wishlist 2015, czyli list do świętego Mikołaja!


Mamy grudzień, a święta już za 21 dni <3 

Dziś pierwszy post w tematyce świątecznej i jest to mój list do świętego Mikołaja :) Taki zwyczaj panuje u mnie, że rodzice oraz ja z bratem piszemy tzw. list gdzie wymieniamy co byśmy chcieli dostać, tak aby prezent był trafiony, a jednak niespodzianką! Dlatego też produktów jest dość sporo i  w różnym przedziale cenowym. 

Jeśli jesteście ciekawe co znalazło się na mojej liście to
zapraszam :)
***

Najpierw zachcianki z kategorii gadżetów i ciuchów!



1. Podkładka/poduszka do laptopa BYLLAN Ikea <link>

Uwielbiam siedzieć z laptopem w łóżku, a to niekoniecznie dobre dla sprzętu czy dla mnie. Wybrałam szary kolor, bo w tej kolorystyce planuję urządzić mój pokój w Poznaniu, a poza tym jest bardzo uniwersalny ;)

2. Długie legginsy sportowe

Mają u mnie zwiększyć motywację to ruszenia tyłka haha :D I myślę, że będą wygodniejsze niż dres do niektórych ćwiczeń. żadnych konkretnych nie wybrałam sobie. Ale najlepiej czarne lub czarne z jakimś ciekawym wzorkiem po bokach.

3. Powerbank

Ojj to chyba jedna z rzeczy na liście, którą chcę najbardziej! Powiem Wam, że wyjście na uczelnię na cały dzień kiedy ma się same nudne wykłady  i 100 % baterii to żadna pewność, że telefon nie padnie nam przed powrotem do domu.

4. Szal KOC

To jest taki trend, który i mnie dopadł! I ślicznie wyglądają i można się owinąć, a dla mnie zmarzlaka to wyjście idealne! Taki szal w kolorach szarości/czarnego to coś czego brakuje mi pośród moich zimowych akcesorii!

5. Trampki HM 

Wiem, że to trochę nie pora na noszenie trampek!  Ale latem wykończyłam moje z New Looka, a w tych spodobał mi się lśniący materiał! Uważam, że to są też najlepsze buty na imprezę do kluby, wygodne a zarazem nie za eleganckie i nie za sportowe ;)

6. Książka Tajniki Makijażu Red Lipstick Monster

O tej książce jest teraz bardzo głośno! Bardzo lubię oglądać filmy na kanale Ewy i z chęcią przeczytam jej książkę z tego co się orientowałam, są to wszystkie jej rady w pigułce. Czemu jeszcze jej nie mam? Niestety ani w Poznaniu, a ni w Toruniu nie było spotkania autorskiego, więc uznałam, że mogę poczekać z kupnem na święta, gdy fala lekko minie.

7. Naszyjnik Milka UGRYŹ <link>

Urzekł mnie ten naszyjnik po prostu <3 Tyle słodkości. Ogólnie całą biżuteria tak cieszy oko, to czemu nie miała by cieszyć mnie i mojej szyi ? :)

8. Plad GURLI Ikea <link>

Jak wspominałam wyżej, że planuję urządzić pokój w odcieniach szarości i brakuje mi takiej narzuty/koca na kanapę, a ten wpadł mi w oko!

9. Ciepłe skarpety

Takich skarpetek nigdy mało! Te ze zdjęcia są z TK MAXa! Uwielbiam ubrać się w dresowe spodnie, ciepły sweter i takie skarpetki, leżeć na łóżku i oglądać serial czy youtube!

10. Słoik/Kubek TIGER

Ostatnio trochę ze mnie gadżeciara! 

11. Kolczyki UGRYŹ <link> i <link>

Kolejne słodkości, tym razem z kolekcji świątecznej! Myślę, że kolczyki mówią same za siebie :)

12. Wielkie Świąteczne kubki

Uwielbiam dostawać kubki, zwłaszcza te wielkie! Moje propozycje zdjęciowe są TK MAXa i Empika. Picie herbaty jest od razu przyjemniejsze!
***
.. a teraz trochę z sekcji urodowej!


13. theBalm In theBalm of your hand // theBalm the Manizer Sisters 

Dwie paletki chodzą za mną, firma jest jeszcze mi nieznana, a obie paletki są bardzo uniwersalne i łączą w sobie kilka kosmetyków, które z chęcią bym przetestowała :)

14. GLAM Sponge 

Świat urodowy oszalał na punkcie nakładania podkłady gąbeczkami, także chcę spróbować i ja. O tej gąbce słyszałam sporo dobrego, w dodatku jeśli można to jestem za wspieraniem polski produktów. 

15 i 17. Pędzle GLAMbrush T13 i T 14

Na zeszłe święta dostawałam 5 pędzli tej marki i jestem naprawdę zadowolona. W mojej kolekcji przydałyby się pędzle do konturowania. T13 ma dość nietypowy kształt, ale widziałam jak fajnie się sprawuje, natomiast T14 to taki typowy klasyk, że tak to ujmę i może być super do takiego precyzyjnego nakładania bronzera.

16. Matte Crayon Lipstick GOLDEN ROSE

Pomadki matowe GR mam dwie i są cudowne, więc koniecznie chcę spróbować tych w kredce! Co do kolorów to chcę mieć niespodziankę, bo ostatnio zauważyłam, że non stop kupuje podobne odcienie, a przyda się coś nowego ;p

18. Perfumy I Love Love Moschino

Bardzo ładny słodki zapach, wiele dobrych opinii słyszałam również o trwałości zapachu, a przyda się co innego!

19. Make up Fixer Spray KOBO

Zbliża się sylwester i karnawał, czyli imprezy! A ten produkt zdecydowanie przedłuży trwałość makijażu!

20.  Klej do rzęs DUO

Mądra Ala, kupiła sztuczne rzęsy, a kleju nie ;)
***

Także tak prezentuje się moja tegoroczna lista! Sporo na niej rzeczy, ale jak mówiłam taki panuje zwyczaj u mnie. Oczywiście wiem, że wszystkich tych rzeczy nie dostanę/ nie kubię sobie, ale zawsze mam wypisane rzeczy na które mogę zbierac pieniążki, aby je kupić :)

Moją zeszłoroczną wishlistę macie TU, możecie sobie porównać, co na niej było! Sporo rzeczy otrzymałam od bliskich za co im bardzo dziękuję :)

A może jakieś rzeczy pokrywają się z Waszymi? :) Napiszcie mi :)

Ala xx

12 komentarzy:

  1. Kosmetyki są zawsze ok :)) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfuma jest świetna - moja mama używa, ja często jej podkradam i mogę polecić :D Kredki z GR też :D A co do książki RLM - też dostanę ją na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje :) Oby lista w polowie sie spelnila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Część z tych rzeczy mam, powerbank kupiłam jak tylko pojawil się w ofercie mojej firmy, to świetna rzecz i niemal zawsze mam go ze sobą (choć teraz rzadziej, bo noszę mniejszą torebkę, ale już niebawem kupię mały powerbank i będę go mogła zabierać nawet przy mniejszej torece). Książka RLM jest świetna, choć skierowana do bardzo początkujących osób. Te słoiki też za mną chodzą, choć wolałabym wersje z uchami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradłam bratu zawsze powerbanka, ale teraz mieszkam gdzie indziej więc muszę mieć swojego :)

      Usuń
  5. Powerbank przydatna rzecz.Mam i jestem zadowolona. Wczoraj w gazecie wyborczej był za 20zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam kubki z motywem świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. książkę RLM sama sobie sprawię na święta, a póki co chcę dostać piłkę do fitnessu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kubeczki sa takie słodkie !

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na pierwszym miejscu w planach jest Canon 700d :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobały mi się kolczyki ;)
    Kosmetyków nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger