niedziela, 27 grudnia 2015

Świąteczne Dary Losu | Co dostałam na święta HAUL


Mam nadzieję, że święta spędziliście w rodzinnych gronie, brzuchy najedzone, a waga nadal ta sama :)
No i że Święty Mikołaj trafił z prezentami !
Dziś pokaże Wam co znalazłam po choinką, zdecydowanie większość punktów z mojego listu (znajdziecie go TU) mogę odhaczyć :D
***

Wosk Kringle Candle GREY

Jeszcze raz dziękuję Izie, za niego! Niespodzianka świąt :D Kilka dni przed Naszym spotkaniem wysłałam jej zdjęcie świeczki o tym zapachu, haha. Właśnie pierwszy raz go palę pisząc tę notkę, czy jest intensywny to dam Wam znać jak już trochę go wytestuję, lecz zapach jest cudowny <3 Zapach mężczyzny! Trwałe mocne perfumy, mydło, coś jakby pianka do golenia i nutka wanilii - ahh !
***



GlamSponge // GlamBrush T13 i T14 // Osłonki do suszenia pędzli

Pędzle do konturowania i gąbeczka to coś czego brakowało mi w kosmetyczce! Chociaż myślę, że pędzle nie tylko do tego się sprawdzą! Jeszcze nie używałam, ale są naprawdę milutkie. W zeszłym roku dostałam 5 pędzli tej marki i jestem z nich zadowolona! Bardzo podoba mi się karteczka dołączona do gąbeczki, w której mamy informację o użytkowaniu oraz linki do filmów jak dbać o akcesoria. Postanowiłam wyposażyć się w osłonki, gdyż mam coraz więcej pędzli z włosia naturalnego i nie chciałabym, aby ich kształt się zniechęcił, jest ich 10.
***

Klej do rzęs DUO przeźroczysty // Cień do powiem Kiko nr 102 

Przy ostatnim moim zamówieniu z Minti kupiłam rzęsy, ale zapomniałam o kleju. Do teraz w sumie nie było okazji do aplikacji rzęs, ale na sylwestra zamierzam poszaleć z makijażem :D

Ten przepiękny złoty cień, w dodatku tak mocno pigmentowany <3 Uwielbiam :D Dziękuję Marci (będzie ona bohaterką mojej propozycji sylwestrowego makijażu dla Was - tam również pojawi się marka Kiko) Trwałość również bardzo dobra! Był on głównym aktorek w moim Świątecznych makijażu :)
***

Bardzo miłą niespodziankę zrobił mi brat, bo od niego dostałam ten słodki kubek! Pojemny, uroczy, wiec idealny do mojej 'kolekcji' - kocham dostawać kubki <3
***

Takie urocze kolczyki wpadły w moje ręce! Są to srebrne kłódeczki, niestety nie mam pojęcia z jakiego sklepu pochodzą, gdyż mama kupiła je u jakieś jubilera na starówce bliżej nieokreślonego ;)
***



Natalia Nykiel Lupus Electro


Dawno nie słuchałam z takim zawzięciem polskiej muzyki! Mam nadzieję, że nowi i młodzi artyści pójdą w tym kierunku! Bardzo moje klimaty muzyka, jak i teksty! Brawo Natalia! Pamiętam jej udział w The Voice i  nie podejrzewałabym, że będzie grać taką muzę! Kawałek 'Bądź Duży' na pewno znacie z radia, ale moje ulubione to "Wilk", "Rzeźba", "Pół Dziewczyna". Koniecznie posłuchajcie!
***



Ewa Grzelakowska - Kostoglu RLM  Tajniki Makijażu

I ja musiałam mieć tę książkę! Przeczytałam ją wczoraj wieczorem, jednym zdaniem to kanał Ewy w pigułce :) Szkoda, że nie było spotkania z Ewą w Poznaniu ani Toruniu, bo super byłoby mieć ją podpisaną, może kiedyś się uda ;)
***

Ahhh <3 Uwielbiam te sówki :3 Cieplutkie skarpetki, w dodatku na 'podeszwie' mają takie kropki antypoślizgowe! Oby przyszła w końcu ta zimna :D
***
Takiego szalu mu brakowało! Milutki koc którym mogę się cała owinąć :)
***
Sweterek Mohito <link>
Detale na kołnierzyku mnie urzekły :) Eleganci, ale zarówno na co dzień! Milutki, nie za gruby - mam nadzieję, że w praniu nic się  z nim nie stanie.
***
 Sportowe Legginsy Reserved <link>

Legginsy sama wybrałam, klasyczne czarne. Dobrze leżą, nie uciskają, ani nie zjeżdżają z tyłka. Mam nadzieję, że się sprawdzą. Wkleiłam zdjęcie z strony, gdyż ciężko sfotografować taki materiał.
***
Poduszka Home&You
Jaka milutka ta poducha <3 Bardzo trafiony prezent, kolorystyka na pewno będzie pasować do mojego pokoju w Poznaniu :D
***

Także tak prezentują się moje świąteczne nowości, miło jest dostawać prezenty, ale osobiście bardzo lubię je dawać :) Mam nadzieję, że obdarowanym przeze mnie osobą podobają się prezenty!

Teraz szykuje się na wyprzedaże :D
Może się upoluje coś fajnego w niskiej cenie!

Buziaki xx
Ala

17 komentarzy:

  1. dużo cudowności. szal świetny a pędzli zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ci przyfarciło :) Śliczne skarpetki, szaliczek i poduszka, w tym roku jestem zdecydowanie zakochana we wszystkim, co do domu i po domu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milutkie są te rzeczy, mam nadzieję, że trochę mrozu będzie niedługo, żeby się tym wszystkim opatulić :D

      Usuń
  3. duo jest najlepszy!

    __________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki kłódki genialne no i zazdroszczę książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tego Wosku Kringle Candle GREY

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiazka Ewy bym nie pogardzila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewka włożyła całe serce w tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne prezenty! Klej duo najlepszy, Kiko ma fajne kolory, osłonki na pędzle niezastąpione, a książka Ewy do odhaczenia zdecydowanie :) ps.ciekawa jestem jak te leginsy spisują się w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w nich nie ćwiczyłam, ale dam znać jak się sprawdzają !

      Usuń
  9. Cóż za prezenty, książkę chętnie ugościłabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne prezenty, mam ten wosk Greya i lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. książka Ewy jest u mnie już od mikołaja, ale jeszcze nie miałam czasu jej dokładnie poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam książkę Ewy :) Super grafika i fajnie napisana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo widzę cudne kolorki od kobo. :D Jak pigmentacja? Dobrze się trzymają nie rozsypują się cienie? :D
    Również posiadam książkę od Ewki RedLispstickMonster. :D Cudowna jest. :D Bardzo ją chciałam mieć. :D Zapraszam do mnie na bloga. :D
    http://xaneczkaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger