wtorek, 1 grudnia 2015

ULUBIEŃCY ostatnich miesięcy! Czas pomaturalny! KOLORÓWKA

W końcu się zebrałam i przygotowałam dla Was ulubieńców moich wakacji :)  Teoretycznie mogłabym już odpuścić ten temat, ale mam Wam do pokazania same perełki, więc byłoby grzechem nie opowiedzieć Wam o tych kosmetykach. Dzisiaj pogadamy sobie o kolorówce! Druga cześć z pielęgnacją jest już też gotowa i ukaże się lada dzień :)
Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam Was do obejrzenia filmiku, tam recenzuję te skarby!
***

***
Pędzle Zoeva Complete Eye Set

Cienie Inglot
Paleta cieni Zoeva Naturally Yours

***
Mascara Bourjois Twist up the Volume
Mascara Maybelline Lash Sensational
***
Żelowy Eyeliner Rimmel
Czarna konturówka do oczu Miss Sporty Mini-Me eye liner
***
Podkład Rimmel Wake Me Up nr 100 Ivory
Korektor Catrice Liquid Camouflage nr 020
Korektor Max Factor Masterpiece nr 306 Fair
***
Bronzer W7 Honolulu
Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
***
Szminki!
Kiko Glossy nr 817
Bourjois Rouge Edition Velvet nr 05 Ole Flamingo i 11 So Hap Pink
Maybelline Collor Sensational nr 900 Pink Pop
Lovely Colorwear nr 3
***
Same przyznacie, że dość sporo samej kolorówki się uzbierało? ;) 
Pewnie część tych produktów jest Wam dobrze znana, ale koniecznie napiszcie jakie są Wasze opinie o tych produktach i czy zachęciłam Was, aby coś przetestować :)

Jak sobie radzę z nagrywaniem? :) Wszelkie rady będą mile widziane!

Czas tak szybko leci, że mamy już grudzień i zaledwie 3 tygodnie do świąt :D Osobiście czuję już ten świąteczny nastrój i próbuję go wkraść wszędzie! Na blogu na pewne będę coraz częściej :)

Trzymajcie się cieplutko! 
Ala xx


19 komentarzy:

  1. Wow, faktycznie trochę się nazbierało :D Lubię tę paletkę Inglota, bo można w niej przechowywać także cienie innych marek ;) Rimmel Wake Me Up jest moim niekwestionowanym ulubieńcem od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie inny firmy mają cienie w prostokątach ? :)

      Usuń
  2. Mam Lash Sensancional i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się te pędzle. Zapraszam do mnie na.bloga,dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pędzle Zoeva i paletkę i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam od 3 tygodni moj pierwszy pedzel ZOEVA :) i jestem zachwycona jakoscia. Kupilam na probe i jest wspanialy :) szkoda, ze ceny sa takie wysokie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę parę znajomych produktów :) te pędzelki mnie strasznie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo kochana, to musimy sobie sprawić! :D
    rozświetlacz z Wibo też jest moim ulubieńcem, a Catrice w płynnej wersji też chciałabym spróbować, bo w słoiczku mam i kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah te pędzle <3 one zawsze mi się podobały i podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę sporo kosmetyków których sama używam :) a czaję się na ten rozświetlacz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Au Naturel, świetna! Pędzelków nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam zestaw pędzli i paletkę zoeva o tez bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że lubimy podobne kosmetyki :) Ja rozświetlacza z Wibo uzywam jako cienia, świetnie sie sprawdza w tej roli :) Uwielbiam też Bourjois Rouge Edition Velvet, choc ostatnio powróciłam do matowych pomadek Golden Rose. A płynny kamuflaż Catrice juz czeka w kolejce aż zużyje korektor z Eveline :) Jedynie paleta z Zoeva mnie nie kusi (czego o pędzlach juz powiedzieć nie mogę) bo mam tyle palet, że i tak do końca życia ich nie zużyję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger