czwartek, 10 grudnia 2015

ULUBIEŃCY Listopada!


Dużo tych ulubieńców ostatnio na moim blogu, ale jak fajne kosmetyki są to trzeba o nich mówić!
W filmie opowiadam krótko o perełkach jesieni, więc zapraszam!



***
W filmie mówię o:

Kremowy żel pod prysznic Dove Purely Pampering Magnolia&pistacja



Odżywka do paznokci Maximum Growth Sally Hansen


Top Coat Seche Vite


Cienie Inglot 355, 357, 397

Paleta Cieni MUA Undress Me Too ( Lavish, Tranqull, Exposed, Reveal)


Pomadka Wibo Glossy Temptation nr 5

***
Jak zawsze koniecznie napiszcie czy znacie te produkty i jakie są Wasze opinie! 

A w następnym poście pokaże Wam moją propozycję świątecznego makijażu !

W ostatnim poście (ulubieńcy pomaturalni - pielęgnacja!) uzupełniłam zdjęcia, jeśli przegapiłyście to kliknijcie TU.

Buziaki, Ala xx

8 komentarzy:

  1. Znam tylko odzywkę do paznokci i żel Dove. Żele od Dove, ogólnie ich kosmetyki bardzo lubię, a ta odżywka do paznokci to tak średnio mi przypasowała. Wolę tą z Eveline ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeli nie stosuję,i cienie też niestety nie bo moje oczy ich nie tolerują,ale za to pomadki tak,i ta wyjątkowo mi się podoba.Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam ten zel, ale jeszcze nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę MUA Undressed i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam też żel z Dove i właśnie mi się skończył. Świetny był!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu bardzo lubiłam Seche Vite, obecnie powróciłam do Sally Hansen Insta-Dri :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka wydaję się być super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cienie z Inglota to ja lubię :)

    _________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger