niedziela, 6 grudnia 2015

ULUBIEŃCY ostatnich miesięcy! Czas pomaturalny! PIELĘGNACJA


Mam nadzieję, że Mikołaj Was dziś odwiedził i zostawił słodycze lub małe upominki!
Do mnie zawitał, więc jednak byłam grzeczna hah ;)
Ale dziś nie o tym! Mam dla Was drugą cześć moich pomaturalnych ulubieńców, tym razem PIELĘGNACJA!
Zapraszam Was na krótki filmik z recenzjami!
***

***
W filmie mówię o:



  • Szampon do włosów z papają i bambusem Alterra 


  • Maska do włosów Cherry Kallos
  • Gumki do włosów invisibobble
  • Tangle Teezer wersja klasyczna

  • Krem do twarzy Pure Camillie Yver Rocher


  • Plyn micelrany Garnier wersja różowa


  • Balsam do ciała Dove Summer Glow


  • Mgiełka Juicy Berri Young by Jacques Battini


***
Weekend w rodzinnym Toruniu dobiega dla mnie końca, następna wizyta w domu dopiero na święta :<

Buziaki, Ala!

Obiecuję, że na blogu będzie coraz bardziej świątecznie *.*

6 komentarzy:

  1. Musze kupic szampon z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maskę Kallos, ale w wersji czekoladowej. Invisibobble i Tangle Teaser to również moi ulubieńcy, na pewno znajdą się w ulubieńcach roku :) Balsam Dove się u mnie niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten szampon Alterra. Też lubię jak szampon się pieni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tangle teezer i jestem bardzo zadowolona. Teraz chciałabym wypróbować tych gumek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty!:)
    super filmik:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger