wtorek, 23 sierpnia 2016

HITY ORIFLAME | Co warto zamówić z katalogu ?! | HITY JEDNEJ MARKI


Ta marka swego czasu dość często pojawiała się na blogu, głównie dlatego, że jestem konsultantką i trochę tych katalogów przejrzałam. Publikując posty z przeglądem oferty zauważyłam, że macie pewne obawy przed tymi kosmetykami lub pamiętacie je z czasów nastoletnich. Dlatego stwierdziłam, że chcę Was trochę przekonać do kosmetyków tej firmy, gdyż mają w ofercie kilka super perełek! Bo dziś będę mówić dosłownie o perełkach! Wiadomo, są kosmetyki które lubię, sprawdziły się, ale nie zawładnęły moim sercem! Ale ta 4 jest warta poświęcenia im tych paru minut!




Tym oto postem/filmem chcę rozpocząć nową serię, a mianowicie HITY JEDNEJ MARKI - po prostu jak uzbieram po 3-5 kosmetyków danego brandu to zrobię ich zbiorczą recenzję! Czasem pojedyncze posty gdzieś giną w natłoku innych, a takie zestawienia moim zdaniem będą wszystko porządkować! 
Koniecznie dajcie znać czy ten pomysł się Wam podoba!

Poniżej zostawiam Wam zdjęciach tych pierwszych zwycięzców! A na dole filmik z recenzją, w którym się naprawdę rozgadałam odnośnie tych perełek! Zapraszam!


Tender Care 



Cała recenzja i 5 super zastosowań -> klik klik

The One 5in1 Wonderlash mascara (black)





The One Brow Kit



mgiełka Nature Secrets mięta&malina




Mam nadzieję, że trochę Was przekonałam, aby zajrzeć do katalogów Oriflame. Najnowszy możecie zobaczyć klikając <TU> ! Jeśli jesteście z Torunia/Poznania chcecie coś zamówić, ale nie znacie konsultantki to śmiało możecie do mnie napisać na FB (Alicja Siemieniecka Makeup&Blog) lub mail'a (blog.alicebeauty@gmail.com) i się dogadamy!

Ale żeby nie było, zdarzają się też buble, jak chyba każdej firmie kosmetycznej, więc siostrzana seria stety/niestety też powstanie! Abym Was mogła ustrzec przed kiepskimi kosmetykami.

Miłego dnia, A. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger