sobota, 20 sierpnia 2016

SZKOLNA WYPRAWKA DO SZAFY Z CNDIRECT.com | WISHLIST | #BACKTOSCHOOL

Oprócz przyborów szkolnych - zeszytów, ołówków, długopisów i długo by tu wymieniać.. na pewno wypada odświeżyć lekko swoją szafę! Oczywiście na wyprzedażach wiele z Nas upolowało wakacyjne ciuszki w super cenach, jednak czasem ciężko trafić kurtki, koszule czy bluzy na sezon jesienny, zwłaszcza te eleganckie, które przydadzą się na rozpoczęcie roku lub akademię. W dodatku nowa torba albo plecak to również niezbędnik! Dlatego dziś razem z CNdirect.com przedstawię Wam kilka fajnych ciuszków oraz dodatków idealnych na jesień oraz rozpoczęcie zmagań z nauką! Poza tym rozpoczynamy serie BACK TO SCHOOL!


KOSZULE

Uwielbiam! Mogłabym chodzić w nich non stop! W dodatku uwielbiam połączenie eleganckiej góry i lekko sportowego dołu i koszule to złoty środek, by to osiągnąć. Moje 3 propozycje to koszula bez rękawów z kołnierzykiem - sprawdzi się na rozpoczęcie roku, ale też na co dzień! Myślę, że włożona w spódnicę lub puszczona luźno ze rurkami cudowanie będzie się prezentować. Kolejna również bardziej elegancka to niby zwykła biała koszula, lecz z piękną turkusową grafiką u dołu! A już bardziej na wesoło to słodka koszula w sówki - motyw już typowo jesienny.


nr 1 biała z kołnierzykiem | nr 2 biała z grafiką | nr 3 w sówki 


SPÓDNICE

Kiedyś raz na długo je zakładałam, ale w tym roku to zmieniłam i nosze coraz częściej! Was też chcę do tego przekonać! Podkreślają Nasza kobiecość i przyciągną o wiele więcej uwagi niż obcisłe jeansy! Pierwsza propozycja to klasyka - rozkloszowana czarna szyta z koła!  Ledwo przed kolano, więc długość nie wzbudzająca kontrowersji, z koszulą elegancko, a z koszulką na luzie! Druga propozycja troszeczkę mniej formalna, gdyż mamy czerwone groszki! Motyw również stary jak świat, ale wrócił! W sam raz na akademię i na co dzień dla tych które nie lubią formalnych stylizacji! A trzecia propozycja jest dla fanek komiksów, zwłaszcza Batmana. To już typowy casual! Osobiście bardzo lubię ubrania typu printy i coraz częściej widzę je na ulicach w postaci spódnic lub legginsów!


nr 1 klasyczna czarna | nr 2 w kropeczki | nr 3 batman


TORBA/PLECAK

Co roku zawsze kupuje nową torbę na jesień! Należę do tych kobiet co katują jedną torebkę non stop i kupują kolejną! Jednak ostatnio dopadła mnie myśl, że może coś troszeczkę da odpocząć plecom i zaopatrzyć się w plecak, zwłaszcza, że też tych rzeczy tak dużo nie noszę, jak w liceum (wtedy nie lubiłam uczucia napakowanego plecaka)! Plecak nr 1 jest o tyle fajny, że pomieści  mojego laptopa, którego czasem biorę ze sobą na uczelnię lub biblioteki. Druga propozycja to już taki plecaczek typu, wrzucić wszystko i w drogę. A ostatnio propozycja to torebka  - jak na tradycje przystało, trochę zwykle kupuje czarne, ale ten kolor obłędnie mi się podoba, w dodatku ten specyficzny materiał!


nr 1 pastelowy | nr 2 w paski | nr 3 torba




DODATKI/CZAPKI/SZALE

Chustki jako opaski stały się teraz bardzo cool! I to nie bez powodu. Lubie sobie zawiązać chustkę, aby włosy mi nie spadały na twarz. Kojarzy mi się jak za dzieciaka latało się w takich chustkach po piaskownicy! Czapki typu snapback lub fullcap, mega mi się podobają może większą funkcjonalność mają latem, ale te w kwiatki są przeurocze! Ostatnia propozycja to już typowo jesienny atrybut - szal! Te są super, gdyż ich rozmiar jest wielki, Na 3 razy można się owinąć!



nr 1 chustka | nr 2 czapka | nr 3 szal


A jakie są Wasze ubraniowe niezbędniki na nowy sezon? Macie takie dodatki lub ciuchy, które kupujecie zawsze nowe na rozpoczynającą się jesień? Torbę nową już mam, ale cały czas szukam butów sportowych, ale jeszcze żadne nie wpadły mi na tyle w oko, abym je kupiła...

Jeśli spodobał Wam się post oraz chcecie więcej takich zestawień, a co za tym idzie postów z stylizacjami to bardzo bym Was prosiła o wsparcie - poklikanie w linki pod zdjęciami! Dzięki tym kliknięciom uda mi się nawiązać współpracę, więc będzie więcej okazji do wpisów modowych. Zajmie to Wam dosłownie 2 minutki! 

Seria #backtoschool rozpoczęta! Mam w planach już kilka postów, ale może chcecie o czymś konkretnym w temacie szkolnym poczytać? Piszcie w komentarzach Wasze propozycje!


Buziaki, Ala xx


*post został stworzony w współpracy z cndirect.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger