środa, 7 października 2015

Jesienne łowy i pezenty ☕☔❤ | Hebe, Mintishop, ZOEVA


Chyba tego typu posty lubicie najbardziej, co ? ; D

Tyle się ostatnio u mnie dzieje, że ciężko świat ogarnąć haha! Ale odważę się stwierdzić, że te wszystkie zmiany są dobre ! :D
W nowym mieszkaniu można powiedzieć, że się już urządziłam, miasto poznaje, ludzi i uczelnię też!
Więc i na małe zakupy przyszedł czas, a w między czasie wypadały również moje ostatnie naste urodziny ;)
Jeśli jesteście ciekawi co upolowałam w Hebe, zamówiłam na Mintishop lub dostałam od przyjaciół to zapraszam :)
***
Jeśli chodzi o Hebe to na początku września była taka akcja, że za każde wydane 50 zł otrzymuje się bon do wykorzystania o wartości 10 zł, także moje pierwsze łowy to m.in :


Konturówka do ust w sztyfcie BELL Hypo Allergenic nr 01, Hebe około 12 zł

Od razu spodobało mi się opakowanie! Rzeczywiście jest naprawdę precyzyjna, ogólnie świetnie wpasowuje się do szminki z Bourjois która widnieje na zdjęciu, stanowią idealny duet! Jestem ciekawa jak bardzo będzie wydajna. Póki co jestem zadowolona :)

Mgiełka do ciała JACQUES BATTINI  Juicy Berry, Hebe 15,49 zł

Wyhaczona na promocji! Ale zapach ma przecudowny! Intensywnie słodki <3 Coś takie uwielbiam :D A jak na mgiełkę długość utrzymywania jest naprawdę zadowalająca!

Odżywka do paznokci SALLY HANSEN Maximum Growth, Hebe 12,49 zł

Po zdjęciu hybryd chciałam jakoś polepszyć stan paznokci i przy okazji zakupów ta odżywka była  w promocji! O efektach nie będę, bo przyznam się mam problem z regularnym używaniem takich rzeczy, ale nie wpływa źle na lakier położony na nią. Na paznokciach wygląda jak bezbarwny lakier co uważam za plus. :)

Pomadka do ust BOURHOIS Rouge Edition Velvet nr 11 So Hap' pink, Hebe 36,99 zł

Druga do kolekcji! Koniecznie chciałam kolejny kolor z tej serii, tylko bardziej na co dzień i ten jest idealny <3 Więcej w haul'u rozpisywać się o niej nie będę, bo od tego są ulubieńcy heh ;)
***

Ultrazłuszczający peeling GARNIER Czysta Skóra Active, Hebe około 7-8 zł

Na ten produkt skusiłam się ze względu na promocję, że drugi tańszy produkt z Garniera do twarzy był -50%. NA opakowaniu jest napisane, że przeznaczony jest do cery mieszanej, moja taka nie jest, ale działanie opisane na butelce na pewno, ol ile będzie tak działał przyda się mojej skórze twarzy. Czekam na efekty :)

Płyn micelarny do skóry wrażliwej GARNIER, Hebe 16,99 zł 

Coś co już chyba wszyscy testowali tylko nie ja! Więc i na mnie przyszedł czas. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!
***


Szampon i odżywka 2w1 świeżośc TIMOTEI,  Biedronka ok. 13 zł

Rozwiązanie ekonomiczne i praktyczne, mam nadzieję, że szampon będzie sprawował się ok, bo jeszcze go nie użyłam! A butla jest ogromna, więc szkoda będzie jak okaże się bublem..

Maska do włosów KALLOS Cherry, Hebe 11,99 zł

Maski tej firmy od jakiegoś czasu są bardzo zachwalane i przy okazji promocji w Hebe postanowiłam zakupić to gigantyczne opakowanie. Zapach <3 Cudowne wisienki, które trzymają się na włosach przez cały dzień i nawet trochę dłużej :)
***

Szczotka do włosów TANGLE TEEZER wersja klasyczna, Hebe 36,99 zł

Szczotkę wymieniłam za bon o której Wam już wspominałam, już jakiś czas przymierzałam się do zakupy kolejnego TT, ale właśnie tym razem chciałam wersję klasyczną i ten kolor skradł moje serce <3 Czy nie jest przesłodki ? :3
***
Teraz MintiShop.pl czyli zamówienie, które planowałam od dawna!


Korektor pod oczy CATRICE Liquid Camouflage nr 020 light beige <link>  15,90 zł

Jak tylko dowiedziałam się, że wyszła płynna wersja kamuflażu to powiedziałam sobie ''MUSZĘ TO MIEĆ'', ale jak to bywa stacjonarnie ciężko go dostać. Także przy dużym zamówieniu internetowym obowiązkowo dodałam produkt do koszyka. Po paru użyciach jestem wniebowzięta tym kosmetykiem :D

Sztuczne rzęsy ARDELL Demi Wispies <link> 13,90 zł 

To już też kultowy produkt, póki co nie używałam jeszcze ich, ale na wielką okazję na pewno wypróbuję :)
***

Zestaw 12 pędzli do oczu ZOEVA Rose Golden <link>  259,00 zł

Nareszcie wymorzone pędzle są u mnie <3 Niemały wydatek jak na świeżego studenta, ale uzbierałam, odłożyłam i w końcu zamówiłam. Już po pierwszym użyciu wiem, że było warto! Cudownie zapakowane, każdy pędzle w folijce, a większość jeszcze w osłonkach. Kosmetyczka skórzana najwyższej jakości, milutka w dotyku! Widać i czuć, że jakoś jest najwyższa!
***
Dziękuję moim kochanym przyjaciołom za cudowne prezenty :D


Portfel STRADIVARIUS <link>

Jestem z tych co lubią duże portfele, co prawda ten jest dość ogromny, ale wszystko się mieści i można przejrzyście pochować, w dodatku może również służyć jako kopertówka :D
***


Torebka BERSHKA <link>

Moja ulubiona mała torebka niestety się już wysłużyła, więc czas na kolejną. Bardzo podobają mi się te złote wstawki i łańcuszek! Oby się sprawowała jak najdłużej :D
***

Spiekany cień do powiek Colour Sphere nr 105 i 213 KIKO

Cienie są do nakładania na mokro i sucho! Mają śliczne kolory i naprawdę porządną pigmentację! Jeszcze się nimi nie bawiłam, ale obiecuję, że coś Wam pokażę z ich użyciem.

Nabłyszczająca pomadka do ust Ultra Glossy Stylo nr 817 KIKO

Piękny róż! Na ustach wygląda jak koloryzujący błyszczyk, a sunie po ustach jak masełko :D Cudowny nabytek do kolekcji! Ula, dziękuję za te słodycze :*
***

Przepiękny wisiorek od wyjątkowej osoby <3 Dziękuję!
Nieodłączny element mojej biżuterii na co dzień :3
***

Tak prezentują się najistotniejsze łowy ostatniego miesiąca. Pewnie o czymś zapomniałam, ale jeśli będzie warte by o tym pisać na pewno się prędzej czy później pojawi :)

Pozdrowienia z Poznania, trzymajcie się!

Ala xx
Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger