niedziela, 11 października 2015

DENKO #4


Dziś kolejna odsłona moich porządków w toaletce :D
Głównie produkty sprawdzone, znane i lubiane, ale jakiś bubel tez wpadł!

***

Batiste Orginal suchy szampon 

Tej rzeczy nie trzeba nikomu przedstawiać! Ulubieniec i rzecz obowiązkowa w każdej łazience. TYm razem używam wersje tropikalna :)

KUPIĘ PONOWNIE

SCHWARZKOPF Taft Power Hairspray Cashmere Touch mega strong 5

Najlepszy lakier jaki póki co miałam! Rewelacyjnie trzyma włosy, zwłaszcza loki, nie skleja ich tak po chamsku, tylko nadal wyglądają dość naturalnie! W dodatku wydajny, a cena niska :)

KUPIĘ PONOWNIE

GARNIER Frucris Oleo Repair 2w1 do włosów suchych, przesuszonych i zniszczonych

Jeden z moich ulubionych szamponów! Pięknie pachnie, odżywia włosy, łatwo się je rozczesuje, są miękkie w dotyku. Tylko mówić w samych superlatywach :D

KUPIĘ PONOWNIE
***

DOVE Silk Dry antyperspirant 

Jeden z moich ulubionych dezodorantów, świetnia spełnia swoje zadanie. Więcej o nim dowiecie się  w recenzji --> link

KUPIĘ PONOWNIE

YVES ROCHER Pure Camille krem do twarzy i ciała

Jeśli śledzicie mojego bloga to wiecie, że to mój ulubiony krem do twarzy! Zawsze do niego wracam jeśli spróbuję czegokolwiek nowego. Więcej o nim tu ---> link

KUPIĘ PONOWNIE

NIVEA Sensitive 3w1 płyn micelarny do skóry wrażliwej

Co to był za koszmar wykończenie tego płynu.. Po pierwsze nie jest do skóry wrażliwej bo ją podrażnia, zwłaszcza okolice oczu, wręcz powoduje zaczerwienienia czy szczypanie. Podkład jako tako zmywał, ale tuszu do rzęs czy cieni nie domywał.. Bardzo nie polecam. Firma Nivea jeśli chodzi o pielęgnację twarzy bardzo mnie zawodzi...

NIE KUPIĘ PONOWNIE

ISANA olejek pod prysznic z melonem i gruszką

Już w ostatnich ulubieńcach rozwodziłam się nad żelami firmy Isana i nadal je uwielbiam <3 Tanie, wydajne, piękne zapachy ponadto ładnie się pienią i nie wysuszają! 

KUPIĘ PONOWNIE

***

NIVEA Odżywczy balsam pod prysznic

Szczerze nie zauważyłam niczego wow po użyciu próbek tego kosmetyku. Myślę, że dla mojej skóry takie nawilżenie to i tak byłoby za mało, także nie kupię pełnego produktu.

NIE KUPIĘ PONOWNIE

EVELINE SOS Multifunkcyjna maseczka-peeling 

Bardzo fajna maska, zwłaszcza dla cery suchej, czyli mojej! Ładnie wygładziła twarz oraz nawilżyła skórę.

KUPIĘ PONOWNIE

MARION Peel off maseczka z ekstraktem z moreli i wiśni

Przede wszystkim miała ładny zapach, jeśli chodzi o działanie to ok, ale te maseczki z Rival the loop lepiej się spisują.

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
***
A jakie są Wasze opinie co do tych kosmetyków?

PS Już czas przejść na pielęgnację jesienno-zimową bo temperatura nie rozpieszcza ;)

Trzymajcie się cieplutko!!!!

Ala xx

11 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam żeli z Isany i bardzo je lubiłam, ale zaczęły wysuszać moją skórę i zrezygnowałam z ich stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten olejek i muszę przyznać, że podobał mi się jego zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel/olejek z Isany, ale czeka na swoją kolej w zapasach. Niemniej pachnie cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty! Uwielbiam denka :D
    PS. Nominowalam Cie do Liebster Blog Award - szczegoly znajdziesz tutaj->dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/2015/10/liebster-blog-award.html

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię te żele pod prysznic isany

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm chyba jeszcze nic nie miałam z twojego denka. Dezodorant Dove mam teraz cytrynowy i nigdy więcej, pachnie jak kostka do wc :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel Isany i byłam zachwycona jego zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchy szampon muszę sobie w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Garniera z olejkami mam i jestem z niego bardzo zadowolona, chociaż byłam uprzedzona do produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedynym produktem, jakiego używałam, jest szampon Batiste, który świetnie się u mnie sprawdzał, choć wcale nie gorsze są suche szampony z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Antyperspiranty z Dove bardzo lubię, szczególnie ten klasyczny, kremowy i taki z białą zakrętką.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger