niedziela, 12 marca 2017

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | Eveline, Kobo, La Roche Posay | DUŻO PIELĘGNACJI

A niby nic nie kupowałam.... A wyszło jak zawsze. Dlatego zebrałam wszystko razem i nagrałam Wam filmik, pokazuję tam produkty oraz jeśli czegoś używałam to mówię o pierwszych wrażeniach! Mimo ilości tych nowości, jestem dumna, że kolorówki tam praktycznie nie ma! A pędzle planowałam kupić jakiś czas temu!



Wiele wyprzedaży w styczniu oraz lutym kusiło, na szczęście udało mi się oprzeć! A jak Wam poszło? Szalone czy przemyślane zakupy?

Oczywiście pod filmem pełen spis produktów! 


  • cienie sypkie My Secret nr 4, 5
  • Glam Shadow Jednorożec
  • Brightener Matt Powder Kobo nr 313 Banana Cream
  • Glam Brush T16 i T18
  • krem Effalcar Duo (+) La Roche Posay
  • Hydro-Aktywny krem do twarzy Oillan Balance
  • krem do rąk Classic Kamil
  • krem-maska do rąk Botanik Czerwony ryż Tołpa
  • złote serium wyszczyplające antycelulit 4D Eveline
  • papiloty Life
  • mus pod prysznic Alamond Oil Nivea
  • odzywczy krem do rąk (różowy) Evree
  • złuszczająca maska do stóp Cettua
  • krem do twarzy, tonik, płyn dwufazowy Liście Zielonej Oliwki Ziaja
  • głęboko nawilżające -regenerujące skarpetki do stóp Silk&Soft
  • kremowe mydło do rąk AA
  • krem pod oczy Odnowa komórkowa Eveline
  • serum do rzęs  brwi na dzień L'biotica

Bardzo chcę Wam podziękować, bo na kanale stuknęła setka subskrypcji!!! Pierwsza okrągła liczba! Bardzo napawa mnie radością i motywacją, żeby ulepszać filmiki, mimo iż nadal traktuje je bardziej jako uzupełnienia bloga. Może to mały sukces, ale od małych rzeczy się zaczyna. Myślę, że trzeba będzie to uczcić i zastanowię się nad zorganizowaniem rozdania! Co Wy na to? :)


Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger