czwartek, 9 marca 2017

ULUBIEŃCY LUTEGO | Cleanic, Nyx, Bourjois


Krótki miesiąc to i zaledwie 3 ulubieńców! Ale bardzo fajnych! Jakoś mimo 2 tygodni wolnego nie testowałam za wiele, chociaż sporo nowości kosmetycznych do mnie wpadło (tak, kolejny będzie HAUL), ale dopiero je poznaje i wyrabiam sobie opinię, także długich ulubieńców możecie się spodziewać najwcześniej w następnym miesiącu. 
Nie przedłużając zapraszam na film z  recenzjami!



Chusteczki nawilżane dla dzieci Kindii Cleanic



Pomadka Rouge Edition Velvet Bourjois nr 10 Don't Pink of It



Cień Hot Singles NYX nr Addiction



A jak wyglądał Wasz luty pod względem kosmetycznym? Szał nowości czy stare sprawdzone kosmetyki?

Jestem ciekawa jak sprawdzą się moje nowości, które kupiłam w tym miesiącu, a je zobaczycie w kolejnym poście-filmiku, który pojawi się w sobotę lub w niedzielę z rana! Także wyczekujcie, a najszybciej powiadomienie dostaniecie lajkując mój fb -> klik klik!


Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger