czwartek, 11 sierpnia 2016

ULUBIEŃCY LIPCA | Oriflame, Yves Rocher, Isana


Niestety na blogu nastąpił mały zastój.. Najpierw awaria laptopa, potem wyjechałam nad morze, a po powrocie spotkały mnie problemy z wynajmem mieszkania i musiałam udać się do Poznania.. Na szczęście wszystko już załatwione, a ja mam dla Was zaległych ulubieńców lipca! Balans między kolorówką a pielęgnacją jest, więc myślę, że każda z Was coś podejrzy!



Kremowe żele pod prysznic ISANA Marakuja&Kokos oraz Miód&Mleko


Szampon z aloesem i granatem ALTERRA
Krem do stóp z kiełkami pszenicy i pomarańczą Feet Up ORIFLAME


Dwufazowy płyn do demakijażu oczy ZIAJA
Krem nawilżająco-łagodzący Sensitive Vegetal YVER ROCHER


ESSIE lovie dovie
GOLDEN ROSE Color Expert nr 62


rzęsy z Aliexpress
MAYBELLINE Color Tattoo nr 40 Pernament Taupe


mascara L'OREAL False Lashes Wings waterproof


mgiełka do ciała Love Nature ORIFLAME 

***

Obiecany przed wyjazdem makijaż postaram się zmontować na dniach.. A na pewno niebawem denko!

..oraz lookbook i relacja z wyjazdu do Władysławowa i Hel! A dla tych co nie śledzili mnie na Snapchacie (limonade_alice) to zapraszam na Instagram @limonade_alice tam kilka ujęć z wyjazdu!

Buziaki, Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger