czwartek, 13 października 2016

PERFEKCYJNA PANI DOMU | TAG | ale z tą perfekcją to bez przesady...

W mediach dość dużo Małgosi Rozenek (teraz już Rozenek-Majdan..), która największą popularność zdobyła w programie o tej samie nazwie co TAG. Przesyt jej osobą przypomniał mi o tym temacie, więc postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań! Jeśli jesteście ciekawe czy ze mnie pedantka czy bałaganiara to .. Zapraszam!

1. Dwa obowiązki, które lubisz robić w domu?

  • Gotowanie - lubię gotować dla siebie i dla innych zarówno tradycyjne potrawy jak i coś bardziej skomplikowanego! Ogólnie jedzenie to jedna wielka przyjemność!
  • Wieszanie prania - zwłaszcza latem heh! Uwielbiam zapach świeżego prania, tego płynu do płukania, który unosi się w powietrzu. Sama przyjemność, w dodatku można się przewietrzyć na dworze.


2. Dwa obowiązki, których nie lubisz robić w domu?

  • Zmywanie naczyń - to koszmar... pomarszczone, wysuszone od płynu dłonie. W dodatku lakier szybko złazi z paznokci. A najgorzej jak coś zaschnie i trzeba szorować. Znając jeszcze moje możliwości to jeszcze się  zawsze cała ochlapie.
  • Odkurzanie - nie znoszę... może to też dlatego, że rodzice wymyślili sobie odkurzacz z opcją prania dywanów. Nienawidzę tego wielkiego ciężkiego pudła. Ale ogólnie ciągnięcie tego hałasującego klamota za sobą w dodatku czasem trzeba się nagimnastykować, żeby dotrzeć do niektórych miejsc, czasem nie chce złapać jakiegoś kurzu, czy włosów.. tragedia. 


3. Czy lubisz gotować? Jaka jest Twoja popisowa potrawa?

  • Lubię gotować! Myślę, że moją popisową potrawą są różne zapiekanki makaronowe lub ziemniaczane. Ostatnio wyszła mi całkiem niezła lasagne'a!


4. Podziel się dwoma trikami a'la Perfekcyjna Pani Domu

  • Składając pranie prasuj je przed włożeniem do szafy! 99% szansy, że się nie pogniecie - to nie do końca mój trik, ale staram się wyrobić taki nawyk u siebie, bo rano jestem zbyt leniwa, żeby na wyprasować sobie ciuchy, a to rozwiązuje sprawę.
  • Trzymaj wszystko w pudełkach - buty, kable, kosmetyki! Mniej do sprzątania, ładniej wygląda, szybciej można znaleźć!


5. Wymień dwóch ulubieńców domu

  • Zmywarka!!!! Której niestety w moim mieszkaniu studenckim nie mam.. Ale w domu rodzinnym odkąd się pojawiła jestem wniebowzięta!
  • Łóżko? hahaha 

6. Mieszkanie czy dom?

  • Zdecydowanie MIESZKANIE! Domek jednorodzinny za miastem czy na obrzeżach mi się nie marzy.. Mieszkanie w średnim lub dużym mieście na dzielnicy z dobrą komunikacją miejską! Miastowa ze mnie dziewczyna hehs

7. Pedantka czy bałaganiara?

  • Hmmm chyba bardziej ku bałaganiarze... Ale ze mną jest tak, że w ciągu tygodnia robi się wokół mnie bałagan (czasem spory..) nadchodzi taki dzień, gdzie wszystko jest wysprzątane na błysk, perfekcyjnie!

8. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?

  • *mieszkanie - na pewno bardziej nowocześnie. Marzy mi się sypialnia w białych meblach z szarym włochatym dywanem. Kuchnia połączona z salonem i duży balkon! 

9. Tradycja wyniesiona z domu, którą do dziś praktykujesz

  • Jako dziecko często na to narzekałam, że tata mnie za to gani, a dziś sama tak robię haha - kurtki na wieszaki do szafy i to samo z butami! Nie mają stać na wierzchu i przejściu!
  • Porządki w sobotę - ścieranie kurzów, mycie łazienki, mycie podłóg i inne takie. Zawsze całe sobotnie przedpołudnie było od sprzątanie i w sumie nadal jest!

A jakie są Wasze nawyki i triki jeśli chodzi o sprzątanie?

Pewnie stwierdzicie tak jak ja, że do perfekcji mi daleko, ale uważam, że w tym temacie nie można za bardzo przesadzać, bo w domu ma być po prostu przytulnie!

Kolejny post będzie już trochę bardziej kosmetyczny, chociaż nie do końca, a mianowicie mam dla Was HAUL - czyli to co tygryski lubią najbardziej !!!

Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger