niedziela, 23 października 2016

PIERWSZE URODZINY NAJMŁODSZEGO CZŁONKA RODZINY | OOTD

Rodzinne uroczystości to idealna okazja, aby ubrać się bardzie elegancko, bo w codziennym życiu za wiele takich możliwości. Z tej racji mam dla Was dziś mój outfit i jest to okazja do pokazania Wam moich kilku nowych nabytków, które mogliście widzieć w ostatnim Haul'u (klik klik)!

Urodziny Mateuszka - bo tak ma na imię solenizant - odbyły się w Bydgoszczy w restauracji "Pod Dębem"! Lokal bardzo ładnie urządzony, widać, że niedawno przeszedł remont, wystrój elegancki a obsługa bardzo miła i profesjonalna!



Autorem zdjęć jest mój młodszy brat - jego początki w roli fotografa! Ale z czasem wyrobi sobie do tego fach, bo za pewnie przy takich okazjach będę go wykorzystywać!

Jeśli chodzi o wybór stroju, to postawiłam na sprawdzoną sukienkę! Prosta z lekką baskiną i delikatną złotą sprzączką! Kolor granatowy - czyli jeden z moich lubionych, a do tego czarne dodatki! Materiał sukienki też jest taki dość grubszy, dlatego sprawdza się fajnie na takie jesienne chłodniejsze dni. Dlaczego kurtka, a nie marynarka? Chciałam, żeby outfit nie był taki za bardzo formalny. Dodatki klasycznie czarne - nowa torebka i szpilki. Szpilki, nie nie obtarły, palce u sto nie bolały! Szpilki nosiło się bardzo dobrze przez cały dzień, a torebka jest naprawdę pojemna, bo oprócz mojego gigantycznego portfela zmieściła kilka innych niezbędników damskiej torebki!






sukienka NN
kurtka LIDL
szpilki CCC (aktualna kolekcja)
torebka STRADIVARIUS (aktualna kolekcja)


Mój manicure a cały post o nim tutaj KLIK KLIK!


Makijaż oczu wykonałam głównie  paletą Zoeva SMOKY, a jeśli chcecie znać wszystkie kosmetyki, to lista znajduje się w tym poście na fb KLIK KLIK!


A wy na rodzinne zjazdy preferujecie codzienny ubiór czy jednak z nutką elegancji? 


Miłej niedzieli xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger