sobota, 15 października 2016

Jesienno-urodzinowy HAUL | PREZENTY, NEW BALANCE, CCC, IKEA


To co tygryski lubią najbardziej ! Dziś mam dla Was filmik z nowościami w mojej szafie, kosmetycznie i nie tylko! Oj nagadałam się, więc mam nadzieję, że wytrwacie do końca, ale tyle się tego nazbierało od ostatniego HAUL'u! Poniżej jak zwykle macie zdjęcia części produktów, które pokazuję w filmie!
Jeszcze raz chcę podziękować wszystkim za te upominki <3

Zapraszam na film! A jeśli Wam się spodobał to koniecznie zasubskrybujcie i zostawcie łapkę w górę!















Pamiętajcie, że moje bieżące zakupy kosmetyczne pokazuje Wam zawsze na instastory na moim Instagramie @limonade_alice !!! 

Dajcie znać co Wam wpadło w oko i czekam na Wasze sugestie co najlepiej kupić w MAC!

Miłego weekendu, Ala xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger