poniedziałek, 9 stycznia 2017

CO DOSTAŁAM NA ŚWIĘTA? ★ HAUL ★ Samsung, Bioderma, Nyx ★


Święta to czas podarunków oraz pierwszych wyprzedaży! Wychodzi na to, że byłam w tamtym roku grzeczna i trochę prezentów dostałam albo sama sobie sprawiłam! Zakres jest przeróżny, gadżety, książki, kosmetyki oraz ubrania! W filmie o wszystkim Wam opowiadam i pokazuje - do niektórych rzeczy mam już jakieś pierwsze wrażenia! Jak zwykle się rozgadałam, więc weźcie sobie herbatę lub zróbcie sobie coś do jedzenia i oglądajcie!







Dajcie znać co Was najbardziej zaciekawiło w filmie i czego recenzję chcecie najszybciej! 
Szczerze powiem Wam, że czas przystopować z kupowaniem nowych kosmetyków, bo zrobiły mi się zapasy jak nigdy!

W kolejnych postach będą ulubieńcy, jak zapowiadałam w filmie, także po dawce zakupów, dawka recenzji !

Miłego tygodnia, Ala xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger