poniedziałek, 16 stycznia 2017

ULUBIEŃCY LISTOPADA&GRUDNIA 2016 | Mac, AA, Stenders

Coś małe opóźnienia nastały na blogu,, Ah ta sesja.. Ale podrzucam Wam tutaj ulubieńców listopada oraz grudnia! Niestety bez osobnych zdjęć kosmetyków.. 
Także 2016 mamy prawie w pełni podsumowany, pod względem kosmetycznym! Dalsze posty to HITY 2016  - kolorówkę mam już nagraną, pielęgnację dogram pod koniec tygodnia i mam nadzieję, że się już posty będą kompletne ze zdjęciami! Zapraszam Was do śledzenia mojego Facebook'a, gdyż tam jako pierwsze pojawią się Wam informacje o planowanych postach, jak i linki do kanału! Odnośnik znajdziecie po prawej stronie!





Koniecznie mi napiszcie co Wam przypadło do gustu? Czego chcecie spróbować albo co u Was się nie sprawdziło!

A ja wracam do ekonometrii i rachunkowości...

Ala xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger