wtorek, 15 lipca 2014

TAG: Moja makijażowwa historia!

Heeeej! :*
Przepraszam za ten mały zastój w pisaniu, ale zaczęłam pracę i ona zajmuje większość mojego czasu, a po jestem zbyt zmęczona, aby coś kreatywnego napisać ;p Dziś odpowiem na pytania do TAG'u o swoim początkach z makijażem ;p Dziękuję Kasi<mekatiesophie.blogspot.com/> za otagowanie :*
Zaczynamy:
***
1. W jakim wieku byłaś, kiedy zaczęłaś się malować?
Swój pierwszy tusz do rzęs dostałam w drugiej połowie pierwszej klasy gimnazjum, czyli miałam 14 lat. Od mniej więcej tamtego czasu zaczęłam malować rzęsy, oczywiście mama pilnowała, aby nie było to codziennie i zbyt mocno. Z czasem mascary używałam codziennie razem z błyszczykiem. Przed rozpoczęciem 3 gimnazjum zaczęłam używać kremu bb czyli miałam 15/16 lat. "Treściwym" makijażem zaczęłam się interesować w 3 klasie gimnazjum, oczywiście skarbnicą wiedzy dla mnie był i w sumie nadal jest youtube! Jednak chcę dodać, że do mojego codziennego makijażu w tamtym okresie używałam tylko kremu bb, tuszu i błyszczyka, sporadycznie jakiś cieni. Teraz dużo się nie zmieniło, kiedy moja cera ma złe dni zamiast kremu używam podkładu i korektora, a innych kosmetyków używam na specjalne okazje ;)
***
2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się makijażem?
Myślę, że to dość naturalne dla każdej dziewczyny ;) Co więcej chciało wyglądać się na starszą ;p Podkreślić atuty i zakryć wady ;) Poza tym wszędzie otaczają nas reklamy, okładki magazynów z kosmetykami! Patrząc na metamorfozy, jakie można uzyskać dzięki kosmetykom po prostu można przepaść ;)
***
3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
 Z kolorówki bardzo lubię Maybelline (moja pierwsza mascara była właśnie z tej firmy), Rimmel, Yves Rocher, Revlon i Wibo :)
***
4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
Ukazanie swojego piękna, podkreślenie atutów! Chowanie niedoskonałości, aby poczuć się lepiej i piękniej ;) Lecz makijaż również potrafi być sztuką! Oglądając na przykład makijaże maxineczki czy katosu mogę podziwiać je godzinami to co potrafią wyczarować na powiekach jest przecudne *.*
***
5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty co by to było?
4 to całkiem sporo! Z pewnością podkład, tusz do rzęs, korektor pod oczy i balsam na usta :)
***
6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
Kolejny raz mogłabym powtórzyć to co mówiłam wyżej, ale ujmę to tak - makijaż dodaje pewności siebie :)
***
7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Uważam, że tanie jak i drogie kosmetyki mogą być dobre, jak i fatalne!!! Jeśli kogoś stać to oczywiście nie mam nic to tego, że je kupuje. W mojej kosmetyczce znajdują się kosmetyki z niższej i średniej półki cenowej. Może kilka z lekko droższej, ponieważ uczę się i nie zarabiam na siebie, aby móc sobie pozwolić na takie wydatki. Cp do rogich kosmetyków czytają opinie innych czasami kupę kasy płacimy za markę, a nie za produkt co jest przykre, dlatego przed kupnem warto przeczytać o tym w internecie lub przetestować próbkę.
***
8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Im później tym lepiej! A ogólnie to jak mówiła Kasia malujcie się w świetle dziennym. Co więcej jeśli już chcecie zacząć to najpierw sięgnijcie po krem bb, a nie podkład. Jeśli już koniecznie chcecie zakupić kosmetyk pogadajcie z mamą, aby Wam doradziła, pomogła dobrać odcień i nie kryjcie się przed rodzicami. Moja mama sceptycznie podchodziła do makijażu i bardziej denerwowało ja to jak coś ukrywałam niż jak sama przyszłam powiedzieć jej o mojej potrzebie do malowania się ;p
***
9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
Bardzo nie podobają mi się usta ombre O.o Dla mnie wygląda to jak zjedzona pomadka. 
***
10. Co myślisz o makijażowej społeczności na yt? 
Bardzo sie cieszę, że powstała i chciałabym do niej należeć ;) Trochę już próbowałam, ale póki nie mam lepszego sprzętu odkładam te plany na potem. Zawsze szukam na informacji na temat kosmetyków lub innych porad :) 
***
Coś mnie wzięło na te TAGi ostatnio ;) Zapraszam Was do odpowiedzi na pytania w komentarzach lub an Waszych blogach! 
Pozdrawiam i do zobaczenia w następnych notkach !
W niedzielę pojawi się kolejny post a potem jak mi si uda, napiszę z wyprzedzaniem lub ukaże się dopiero po 25 lipca, gdyż będę na wyjeździe w Kołobrzegu ;)

Trzymajcie się, Ala xo

20 komentarzy:

  1. Swietne odpowiedzi ;) moje poczatki byly podobne, ale ile to juz lat minelo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się z Tobą zgodzić , że makijaż dodaje pewności siebie :)
    Ostatnio bardzo lubię kosmetyki z niższych pólek , tak są takie perełki że ho ho :D nie warto przepłacać. a zaoszczędzone $ można wydać na kino czy kawiarnie ;)
    Pozostaje mi życzyć Tobie udanego wypoczynku i duuuużo Słońca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w Tagu ;) I dopiero jak napisałaś o ustach ombre uświadomiłam sobie, że też mnie to denerwuje tak jak i zbyt powiększone usta konturówką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się, makijaż chociaż to tak zwana maska dodaje nam pewności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każda nastolatka lubi błyszczyki ;-)
    Ja zaczęłam malować się dość późno, bo dopiero w liceum i to jakoś w 2 klasie a też nie mocno. Do tej pory nie lubię mocnych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zaczęłam się malować dopiero w wieku 15 lat :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że nie paskudziłaś sobie cery już za dzieciaka. Przykro teraz patrzeć jak dzieci w podstawówce używają więcej kosmetyków niż trzydziestolatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! Zastanawiam się gdzie są rodzice tych dzieci! Ile razy widzę 12latkę z czarną kreską...

      Usuń
  8. Im później, tym lepiej - święta racja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O i następny tag:) I znowu kilka nowości. Bardzo dobrze, że nie malowałaś się wcześniej... :) Zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło czytało się Twoje odpowiedzi :) wiele prawdy jedt w tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no bardzo fajnie się czyta ten post;)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ciekawostki :D aż zaczęłam się zastanawiać jak to u mnie się zaczęło z tym makijażem ;)
    Pozdrawiam i udanego wyjazdu życze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego Tagu jeszcze nie widziałam. Podoba mi się i chyba zrobię taki u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wszystko napisałaś :)) Miło się czytało :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie wróciłam znad morza.. zazdroszczę, że dopiero szykujesz się na wyjazd. Pogoda jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. też w tamtym roku byłam w Kołobrzegu a w tym roku w Niemczech ;D

    pozdrawiam
    lusiax88

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger