sobota, 7 maja 2016

Rossmann kusi! Pomadki i inne | mini HAUL


Witam Was !

Mam nadzieję, że humor weekendowy Wam dopisuje ;) Dziś bardzo spontaniczny post, totalnie nie był planowany, zwłaszcza, że zaledwie tydzień temu na blogu był haul. ALE! Rossmann jednak skusił.. Na szczęście portfel nie został, aż tak bardzo nadszarpnięty! W dodatku skusiły mnie jeszcze inne promocje i tak wyszło, więc zanim uzbiera mi się wielka gromada i zacznę zużywać to szybko Wam przedstawię skromne łupy!
***


Wibo Million Dollar Lips nr 4 11,29 5,47 zł

Te płynne matowe pomadki od czasu do czasu gdzieś na youtube i blogach się przewijały, ale się nigdy za bardzo nie interesowałam nimi. Panna Naturalna bardzo je zachwalała! Dziś (dla Was wczoraj!) nałożyłam ją i kolor jest obłędny, wykończenie też ciekawe, ale mam pewne obawy co do tj trwałości, jednak związane z aplikacją tej pomadki na usta, Więc możecie być pewne, że jak się utwierdzę w opinii to dam znać!

 ***


Lovely Creamy Color nr 4 10,99 5,61 zł

Nie słyszałam o tych szminkach kompletnie! Moją uwagę zwróciło małe zgrabne opakowanie. W sumie przypomina mi ono lekko szminki chyba z Clinique.. Co prawda plastik z jakiego jest opakowanie to kompletna tandeta i pewnie szybko się popsuje, ale zawartość może być obiecująca. Szminka jest naprawde kremowa, przyjemna dla ust, takie masełko i fajnym kryjącym kolorem!

***


Lovely Color Wear Long Lasting Lipstick nr 5 9,59  4,89 zł

Mam dwie kredki z tej serii i bardzo je lubię, więc czas na kolejny kolor. Fajny jasny, lekko neonowy kolorek. Różowy, ale z nutką pomarańczowego! Myślę, że idealny na wiosnę i lato.

***

Alterra Balsam dezodorujący Melisa i Szałwia 4,99 zł

Antyperspirant z Addidasa się skończył, to czas kupić coś nowego. Postawiłam na roll-on, gdyż nie podrażniają skóry. A teraz wiosną lepiej nie dokładać skórze! Firma Alterra jest raczej zachwalana, poza tym kosmetyk pisywany jest jako balsam, więc powinien być naprawdę delikatny. Fajny ma zapach taki miętowo-cytrusowy. Szybko się wchłania, ciekawe jak działanie.

***

Płyn micelarny przeciw przesuszaniu Mixa około 11,50 zł (Auchan)

Płyn kupiłam chyba z miesiąc temu, ale dopiero teraz zaczęłam go używać! żal było by nie kupić, gdyż normalnie ten płyn kosztuje około 20-25 zł. Mam spore oczekiwania! Gdyż moja cera, to istna pustynia...

***

Tołpa Green Odżywianie 18,99 16,99 zł (Biedronka)

Jak wspomniałam moja cera przechodzi ciężki okres, więc przyszła pora na zmianę pielęgnacji. Nic z tej firmy nie miałam nigdym ale raczej pozytywnie się o niej mówi, w dodatku cena oraz dość naturalny skład zachęciło mnie do spróbowania! Krem jest dość lekki, lecz przepięknie pachnie miodem!

***

Maść ochronna z witaminą A 3,80 zł

Maxineczka zachwalała, że genialna działa na przesuszenia oraz jako krem pod oczy, oby mnie uratowała!

***

A Wy szalałyście czy spokojnie? Powiem Wam, że w Rossmannie w centrum handlowym Malta w Pzn, to pustki w szafach, zwłaszcza Wibo oraz Lovely!

Koniecznie dajcie mi znać jak efekty, jeśli używałyście kremu z Tołpy lub maści!

Buziaki, Ala xx

22 komentarze:

  1. U mnie też są już totalne pustki, czy zaszalałam, czy nie, to już nie mi oceniać :P Wydaje mi się, że tym razem rozsądniej podeszłam do tematu, ale trochę mi się tego uzbierało :P

    Maść z witaminą A używałam na skórę po oparzeniu jej retnioidem i naprawdę przynosiła ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę już pierwsze efekty i widoczne przesuszenia powoli znikają :)

      Usuń
  2. Na drugą i trzecią pomadkę patrzyłam, ale wreszcie się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki z lovely naprawdę polecam! Mam np z Bourjois tez i nie dorównują tym z lovely !

      Usuń
  3. zaciekawiłaś mnie tą maścią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maść jest dobra, ale wiadomo, że u każdego może zadziałać inaczej. Też mam szminki Lovely Creamy Color kolor 1 i 2. Szminkę w pisaku Lovely też miałam tylko w kolorze jasno różowym - skończyłam i bez żalu wyrzuciłam opakowanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te jasno różową też i bardzo ją lubię ;p

      Usuń
  5. Maść jest świetna, muszę kupić, bo mi się skończyła, Mixa płyn też byłam zadowolona, a Wibo mam jak widziałaś 1,2 bardzo chwalę ;) I ciekawi mnie ta Alterra..... tą szminkę z Lovely mam z ostatniej promo najciemniejszą i też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. też kupiłam tą samą pomadkę z Wibo :)
    Bardzo fajny odcień kupiłam też w odcieniu fuksji.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadkę z lovely bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę kupić maść z wit A :) Mam nabytą chyba identyczną pomadkę z Lovely. A na tę Mixę to bym się w końcu skusiła, podobno jest naprawdę fajna. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem póki co bardzo zadowolona z tego płynu :)

      Usuń
  9. Ta pomadka z Lovely ma super kolor :) Ja kupiłam tylko dwa lakiery :<

    Zapraszam do siebie na nowego posta i zachęcam do obserwowania,żeby być na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie kupuje żadnych lakierów, bo mam ich za dużo. Czas zużyć to co mam :)

      Usuń
    2. Ja ostatnio przestałam robić hybrydy i okazało się,że wszystkie "normalne" lakiery zgęstniały,więc muszę odnowić kolekcje :D

      Usuń
  10. Kupiłam te same produkty do ust tylko w innych odcieniach :D Już kiedyś miałam tą pomadkę w kredce tylko w innym kolorze i się u mnie nie sprawdziła, ale postanowiłam dać jej szansę, bo może to wina koloru, albo kupiłam otwartą wcześniej i już przeterminowaną :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze jutro idę uzupełnić kuferek o resztę kolorów Rouge Velvet

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty. U mnie masc z wit. a dziala dobrze na wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy :) maść z witaminą A u mnie zawsze musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się kolor pomadki w kredce. I uwielbiam płyn micelarny Mixa, choć to L'Oreal ;) Ale świetnie sobie radzi z makijażem i nie podrażnia mojej skóry ani oczu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger