czwartek, 5 maja 2016

Ulubieńcy KWIETNIA! | MUA, ORIFLAME, RIMMEL

Hej Kochane!

Dziś krótkie podsumowanie kosmetyczne!
3 produkty z kolorówki! Myślę, że 2 dobrze Wam znane, a jeden to stosunkowa nowość!

Zapraszam do wysłuchania !



A poniżej, zdjęcia produktów!


  Orfilame Brow Kit


Rimmel Wake Me Up nr 100 Ivory


MUA Undress Me Too


***

Znacie te kosmetyki? Jakie są Wasze opinie?

Koniecznie napiszcie mi na dole!

Jeśi spodobał Ci się film to koniecznie dał kciuka w górę i subskrybuj!

Mam nadzieję, że u Was jest tak pięknie jak u mnie i wykorzystacie dobrze tę piękną pogodę, które prognozują na weekend! Bo ja zamierzam !!! 

Buziaki, Ala xx

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się paletka MUA, moje ulubione kolory!

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta ma śliczne,delikatne kolory,idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę paletkę z Mua już z dobre dwa lata. Moim zdaniem jakość cieni, jakie zawiera jest super. Można nią zrobić delikatny, dzienny makijaż (jak mój dzisiaj), ale też wyczarować mocniejsze oko. A cena jest naprawdę niska. Jakość w niskiej cenie to to, co lubię. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię podkład Rimmel :) Szkoda, że nie ma jaśniejszego odcienia w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tych kosmetyków ale cienie mają całkiem ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wake me up całkiem fajny podkłąd jednak u mnie szybko spływa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pełnowymiarowe opakowanie podkładu i jest całkiem fajny :) zestaw do brwi też z avon jest świetny choć tylko jeden kolor ;) tylko wosk mi już się skończył a kolor nie haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusiła mnie ta paleta do brwi, ale w końcu się nie zdecydowałam. Obecnie używam kredki zamiennie z pomadą do brwi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger